Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door BlissSpirit
#3354593
robbiekomvoor schreef:Wil het graag van je overnemen,Janice krijgt nu cbd olie,mocht het niet helpen,zal ze toch aan de pijnstillers moeten...
Okee, is het voor jou

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Charlie
#3381718
Hoi allemaal,

Ik zie dat de verzamelgroep niet meer zo actief is, maar wellicht praten jullie inmiddels via WA of andere social media verder ;) Zoals in mijn voorsteltopic hebben wij sinds mei een puppy in huis, Charlie, en voeren wij KVV en BARF. Uiteindelijk willen we volledig over gaan op BARF.

Ik was benieuwd of hier actieve lijntjes nog zijn en/of mensen hun adressen en tips in Gelderland willen delen. We komen zelf uit Nijmegen.

Ik hoor het graag!
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3421509
Helaas zijn de meeste lijntjes opgedroogd...
Ik bestel eigenlijk alles via Floris, orgaan is daar best duur, maar het is wel makkelijk.
Levering aan huis en je kunt de hoeveelheid makkelijk aanpassen naar de behoefte.

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Door Thiazzz
#3421510
Fenixjuh schreef: vr 12 mar 2021, 09:44 Helaas zijn de meeste lijntjes opgedroogd...
Ik bestel eigenlijk alles via Floris, orgaan is daar best duur, maar het is wel makkelijk.
Levering aan huis en je kunt de hoeveelheid makkelijk aanpassen naar de behoefte.

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Ja daar wilde ik het eerst bestellen maar kwam toen op het pakket van Oervoer, achteraf spijt van maar helaas.
het liefst koop ik het vers zodat ik dagpakketjes kan maken en dan zo kan invriezen.
Gebruikersavatar
Door pike
#3421703
Gelderland is groot, waar zit je ongeveer? Ik weet een adres waar je verse barf kipdingen kan kopen. Dan moet je wel naar de winkel kunnen gaan om het op te halen:

Kuikennek, 500g € 1,25
Kippenhartjes, 1kg € 4,40
Kippenmaagjes, 1kg € 4,90
Goed bevleesde kipkarkassen, 1kg € 1,25
Poelier 't Vöske in Lochem

Floris is hier ook favoriet. Alles is diepgevroren, maar je kan het toch eventjes een beetje laten ontdooien en dan in porties verdelen en opnieuw in de vriezer doen. Zo doen de meesten het hier die kleinere porties moeten maken.
Gebruikersavatar
Door silke.hendriks
#3429552
EDIT> ER IS BESTELD
hoi allen, ik heb een hele tijd onder de Radar geleefd.

Ik wil 15-07-2021 weer gaan bestellen bij SW. en ophalen op 20-07 ik heb een peugeotje dus er kan niet al te veel mee. Mensen in de omgeving van Zevenaar die mee willen bestellen? omg, zevenaar kan gebracht worden anders zelfde dag afhalen in Lobith.

Mailen mag VOOR 15-07-21 naar [email protected], dit omdat ik waarschijnlijk niet vaak online kom op het forum. ophalen
Laatst gewijzigd door silke.hendriks op vr 16 jul 2021, 11:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Thea
#3429580
silke.hendriks schreef: ma 12 jul 2021, 14:25 hoi allen, ik heb een hele tijd onder de Radar geleefd.

Ik wil 15-07-2021 weer gaan bestellen bij SW. en ophalen op 20-07 ik heb een peugeotje dus er kan niet al te veel mee. Mensen in de omgeving van Zevenaar die mee willen bestellen? omg, zevenaar kan gebracht worden anders zelfde dag afhalen in Lobith.

Mailen mag VOOR 15-05-21 naar [email protected], dit omdat ik waarschijnlijk niet vaak online kom op het forum. ophalen
Kijk ff naar je datum ;D mailen mag voor ?
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3455845
Het is inderdaad heel erg jammer. Er waren zoveel mooie lijntjes, maar dit is in deze tijd niet meer te doen.
Ik hoop dat er toch weer wat meer beweging in zal komen.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door