Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Extreme
#3144789
Anthraciet schreef: Vandaag is mijn moeder overleden, dus ik ga a.s. vrijdag niet rijden voor kipkarkas :'(
Ivm vakantie en niet vaak lezend in dit topic misschien wat aan de late kant, maar wilde je toch condoleren met het verlies van je moeder, en je heel veel sterkte wensen met het verwerken van dit verlies.
Door Anthraciet
#3144894
Extreme schreef: Ivm vakantie en niet vaak lezend in dit topic misschien wat aan de late kant, maar wilde je toch condoleren met het verlies van je moeder, en je heel veel sterkte wensen met het verwerken van dit verlies.
Dank je wel :-*
@allen: jullie ook allemaal bedankt voor de lieve woorden! :-*
Door Lobbes2009
#3145617
Omdat mijn vriezer bijna leeg is en er helaas weinig tot geen lijntjes zijn wil ik graag bij Lupa gaan bestellen.

Zijn er hier nog mensen die mee willen bestellen??


Laat het me dan aub even weten via pb uiterlijk voor zondag 23 aug. Als we samen kunnen bestellen wil ik graag volgende week bestellen zodat het volgende week of de week erop geleverd kan worden.
Door signmodel
#3160681
Fenixjuh schreef: Je mag wat kip van vandaag overnemen. . Maar is maar 2kg ofzo wat ik kan missen. .
dank je maar dat is te weinig om zover voor te reizen.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#3160750
signmodel schreef: dank je maar dat is te weinig om zover voor te reizen.
Als je even in de rubriek kijkt, daar bied Floris24 vlees aan wat hij aan huis bezorgt in het Noorden/Oosten
Door signmodel
#3160852
*Monique schreef: Als je even in de rubriek kijkt, daar bied Floris24 vlees aan wat hij aan huis bezorgt in het Noorden/Oosten
dank je, maar vind m best prijzig

ik mag nog tussendoor met daantje meedoen.

is er iemand die ook mee besteld en mijn 10 kg kip bij een station wilt afleveren?
Door signmodel
#3160975
signmodel schreef: dank je, maar vind m best prijzig

ik mag nog tussendoor met daantje meedoen.

is er iemand die ook mee besteld en mijn 10 kg kip bij een station wilt afleveren?
is opgelost
Gebruikersavatar
Door Renner
#3168778
Hoi! Ik ben nieuw, hier op Barfplaats.

Ik ben Zoë, ik woon samen met mijn vriend in Wijchen en over 2 weken komt Renner bij ons wonen :D. Hij is een Barbado da Tarceira pup van dan 8,5 week oud.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door