Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Boef
#3074492
Citaat van: LottJess op 9 februari 2015 om 10:58:00

Ik ben een beetje opzoek naar adresjes voor orgaanvlees.
Veel op barfplaats gaat per min. 5 kilo, maar als je maar 50 of 100 gram in de week nodig hebt, gaat het sneller overstuur dan op.
Laatst ben ik wel bij de slager ervoor geweest maar dat kost min 3 euro de kilo en heb ik alleen kipmaag, kiplever en kiphart kunnen krijgen.
Maar ik mis de nieren en voor de variatie wil ik ook andere diersoorten.
Woon in een dorpje tussen arnhem en nijmegen, dus mocht iemand een tip voor me hebben waar wat te halen of te bestellen is hoor ik het graag.
Of als iemand wil delen, daar ben ik ook voor in :)
Quibus schreef: Wij uit Nijmegen kunnen je vast wel helpen met zulke kleine hoeveelheden. Vaak bestellen we met z'n 3-en grotere hoeveelheden en dat willen we best delen!
YUP!

Geen probleem. :biggrin2: :D :D :)
Gebruikersavatar
Door Papalou
#3081136
Boef schreef: Citaat van: LottJess op 9 februari 2015 om 10:58:00

Ik ben een beetje opzoek naar adresjes voor orgaanvlees.
Veel op barfplaats gaat per min. 5 kilo, maar als je maar 50 of 100 gram in de week nodig hebt, gaat het sneller overstuur dan op.
Laatst ben ik wel bij de slager ervoor geweest maar dat kost min 3 euro de kilo en heb ik alleen kipmaag, kiplever en kiphart kunnen krijgen.
Maar ik mis de nieren en voor de variatie wil ik ook andere diersoorten.
Woon in een dorpje tussen arnhem en nijmegen, dus mocht iemand een tip voor me hebben waar wat te halen of te bestellen is hoor ik het graag.
Of als iemand wil delen, daar ben ik ook voor in :)

Hoi hoi
Ik kom uit wageningen en heb wel een grote vriezer maar een allergisch hondje...ik heb hertelever, hertenier en hertehart voor je, via lijntje floris. hart was wel 3euro per stuk (weegt tussen 700 enn 950 gram), lever 3,50 stuk (weegt denk ik meer dan een kg), nieren zijn prijzig, 4 euro voor twee....daarbij doe ik via degomeat af en toe bestellen, daar kun je kleiner kopen, en eendehart, lever, kalkoenhart, lever....wil daar binnekort ook weer eea bestellen, dus zou je ook mee kunnen bestellen...

als je wat hart/lever/nier over wilt nemen, graag! Ook zakjes hertevlees, mag hij ook niet.....Prijs hoeft niet de hoofdprijs te zijn!
En evt wat ruilen tegen jouw zwanenvlees of paardenpens om uit te proberen zou helemaal super zijn!

samen eens wat delen via BP-bestelling vind ik ook interesssant!
Hoor wel van je...


oja..en als iemand anders eea over wil nemen....heb ook nog 5kg hertenribben, 3kg gemalen fazant zonder orgaan en reenekken...naast 10 kg lamavlees en 7,5kg hertenvlees wat meneer niet verdraags:(

En als iemand anders hier nog iets van konijnennier of lamsorgaan heeft om te testen zou dat ook super zijn!

Kom uit wageningen, maar kan wel rijden in een niet al te grote cirkel!

Groet Manon
YUP!

Geen probleem. :biggrin2: :D :D :)
Door signmodel
#3083596
de hond van mijn vriendin is vanavond om 18.15 weggelopen en nog steeds niet terug.

ze is vanaf de lijn ontsnapt op de Eldrikseweg, Laag-Keppelen  is achter een konijn aangegaan. misschien dat er hier mensen zijn die per ongeluk daar gaan wandelen. brika is waarschijnlijk niet te benaderen, ze is wantrouwend naar mensen.

alvast bedankt

en ze is weer terecht
Laatst gewijzigd door signmodel op ma 09 mar 2015, 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Lothlórien
#3083610
Tip, deel het via de facebookgroep Waar is onze Angel. En laat een (gebruikte!) sok liggen op de plek waar je haar voor het laatst zag. Als ze in de war raakt en je terugzoekt probeert ze ook haar neus te volgen en dan heb je kans dat ze uiteindelijk bij die sok gaat liggen.
Door signmodel
#3083616
Lothlórien schreef: Tip, deel het via de facebookgroep Waar is onze Angel. En laat een (gebruikte!) sok liggen op de plek waar je haar voor het laatst zag. Als ze in de war raakt en je terugzoekt probeert ze ook haar neus te volgen en dan heb je kans dat ze uiteindelijk bij die sok gaat liggen.
dank je, ze gaan niet weg hoor daar!
Door bedaan
#3084493
judith vd schreef: Zijn er meer mensen die het boek van Lizzy willen aanschaffen?
Misschien kunnen we dat samen doen en wat verzendkosten besparen.
Ik wil meebestellen.
Door BlissSpirit
#3084529
judith vd schreef: Zijn er meer mensen die het boek van Lizzy willen aanschaffen?
Misschien kunnen we dat samen doen en wat verzendkosten besparen.
Yep, wil hem ook graag bestellen.
Gebruikersavatar
Door Bertine
#3084540
judith vd schreef: Zijn er meer mensen die het boek van Lizzy willen aanschaffen?
Misschien kunnen we dat samen doen en wat verzendkosten besparen.
Goed idee, ik wil hem wel samen bestellen!
Gebruikersavatar
Door judith vd
#3084652
Nou, dat zijn er alweer 4 (Bedaan, Bertine, Ineke en ik). Dat scheelt in de kosten.
Is het oke voor jullie als ik nog even wacht op meer reacties en dan eind volgende week een bestelling doe?
Gebruikersavatar
Door Bertine
#3084657
judith vd schreef: Nou, dat zijn er alweer 4 (Bedaan, Bertine, Ineke en ik). Dat scheelt in de kosten.
Is het oke voor jullie als ik nog even wacht op meer reacties en dan eind volgende week een bestelling doe?
Ja hoor wat mij betreft wel!
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door