Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Brigitte
#3037064
vagebond schreef: Tiel, Geldermalsen, Est, ong. 15km rondom Tiel zo'n beetje?
Gr. Ingrid
Ramses komt over de A2 en stopt bij Waardenburg, misschien is dat wat voor je ?
Gebruikersavatar
Door Meike en Daisy
#3050756
Zijn hier ook mensen in omgeving Harderwijk die bij slagerij Schiffmacher bestellen? Ik wil graag een paar kilo fazantkarkas en/of wilde eendkarkas, maar dat is alleen per 10 kilo te bestellen. Met wie kan ik een paar kilo meebestellen?
Gebruikersavatar
Door lekkerhapje
#3051266
over slagerij new Atlas:
daar wordt op dinsdag geslacht en er werd verteld dat de produkten dan snel weg zijn. Dus kom je achterin de week kon je weleens achter het net vissen.

Ik heb er pens gekocht, dat was 10 euro voor vier lappen, bij elkaar zo'n 3,5 kilo.
De schapenkoppen zijn 2,50 euro. En botten kreeg ik zo mee.
Er is vast meer, ik geloof levr en hart oa, dat kun je het best zelf nagaan.

Iets anders:
wie weet hoe laat de rit van nadia arnhem/apeldoorn is, maw hoe laat ze op de carpoolplaats arnhem noord zal verschijnen? ik kan de thread niet terugvinden
Gebruikersavatar
Door Nero
#3051270
[quote="lekkerhapje"]
over slagerij new Atlas:
daar wordt op dinsdag geslacht en er werd verteld dat de produkten dan snel weg zijn. Dus kom je achterin de week kon je weleens achter het net vissen.

Ik heb er pens gekocht, dat was 10 euro voor vier lappen, bij elkaar zo'n 3,5 kilo.
De schapenkoppen zijn 2,50 euro. En botten kreeg ik zo mee.
Er is vast meer, ik geloof levr en hart oa, dat kun je het best zelf nagaan.

Iets anders:
wie weet hoe laat de rit van nadia arnhem/apeldoorn is, maw hoe laat ze op de carpoolplaats arnhem noord zal verschijnen? ik kan de thread niet terugvinden
[/quote]

Als je de rit van morgen bedoelt, deze gaat helaas niet door.

Zie:

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 039.0.html
Door Sensho
#3054321
Hallo allemaal,

Wij zijn nieuw op dit forum. Wij voeren onze hond al een jaar BARF, maar dachten dat het handig was om van dit forum lid te worden. Wij hebben altijd een hoop kippenbot. Als iemand interesse heeft, pb ons dan even. Wij wonen in omgeving Doetinchem en Doesburg. Mocht iemand een goedkoop adresje weten voor orgaan, dan houden wij ons aanbevolen.

Groetjes,
Gideon
Door danifa
#3054373
[quote="Meike en Daisy"]
Zijn hier ook mensen in omgeving Harderwijk die bij slagerij Schiffmacher bestellen? Ik wil graag een paar kilo fazantkarkas en/of wilde eendkarkas, maar dat is alleen per 10 kilo te bestellen. Met wie kan ik een paar kilo meebestellen?
[/quote]

ik heb nog wilde eend in de vriezer, daar mag je wel wat van overnemen, die van mij vinden het niet bijzonder.
Gebruikersavatar
Door Bertine
#3054389
[quote="Sensho"]
Hallo allemaal,

Wij zijn nieuw op dit forum. Wij voeren onze hond al een jaar BARF, maar dachten dat het handig was om van dit forum lid te worden. Wij hebben altijd een hoop kippenbot. Als iemand interesse heeft, pb ons dan even. Wij wonen in omgeving Doetinchem en Doesburg. Mocht iemand een goedkoop adresje weten voor orgaan, dan houden wij ons aanbevolen.

Groetjes,
Gideon
[/quote]

Hoi, welkom op dit forum.
Ik ben wel benieuwd naar dat kippenbot,  is het karkas of nek? En wat zou het moeten kosten? Doetinchem is voor mij goed te doen.
Door plant
#3054544
[quote="Sensho"]
Hallo allemaal,

Wij zijn nieuw op dit forum. Wij voeren onze hond al een jaar BARF, maar dachten dat het handig was om van dit forum lid te worden. Wij hebben altijd een hoop kippenbot. Als iemand interesse heeft, pb ons dan even. Wij wonen in omgeving Doetinchem en Doesburg. Mocht iemand een goedkoop adresje weten voor orgaan, dan houden wij ons aanbevolen.

Groetjes,
Gideon
[/quote]

Ik heb morgen biologisch runderorgaan.......zie vraag en aanbod.
Door BlissSpirit
#3064826
Zijn er mensen die interesse hebben in rundvlees. 2,50 per kg en/of haasorgaan, 2,75 per kg?
Ramses.wil dan binnenkort wel een keertje richting Arnhem komen als er.voldoende interesse is.
Gebruikersavatar
Door Nero
#3064855
robbiekomvoor schreef: Rund was toch niet meer te krijgen? :-\
Geen vlees inderdaad, die staat ook niet op de bestellijst.

Dit is wat er aan rund te bestellen is:
* Runder luchtpijp: 1.60€/kg verpakt per 10.0kg
* Runder slokdarm: 1.60€/kg verpakt per 10.0kg
* Runderhart: 1.60€/kg verpakt per 10.0kg
* Runderlip: 1.60€/kg verpakt per 10.0kg
* Runderlong: 1.60€/kg verpakt per 10.0kg
* Runderstrot: 1.60€/kg verpakt per 10.0kg
* Rundslever: 1.60€/kg verpakt per 10.0kg
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door