Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door BlissSpirit
#2974888
judith vd schreef: Nou . . . . . . . .
Het wordt door vriendlief niet gewaardeerd als ik pens droog in de schuur (kan er iets bij voorstellen). Daar wil ik wel graag 1 kilo van hebben.
Wil je dat ik dit zelf bestel in het topic van Floris?

Judith

(off topic: vandaag heerlijk wezen fietsen in Drenthe met de nieuwe, 2de hands doggyride. Tijdens een pauze komt Diza enorm stinkend naar iets uit de bosjes. Een uur later kan ze bijna niet meer op haar poten staan!! Nu ligt ze rustig naast me op de bank te slapen en gaat 't een stuk beter, maar ik maakte me behoorlijk zorgen!)
Pffffffffffff Diz heeft je hartkleppen weer getest.
Fijn dat het later beter ging. Nu alles weer okee??

Bestel zelf maar even en als je dan aangeeft dat het bij de bestelling Arnhem/Nijmegen afgegeven kan worden, dan komt het goed.
Moet namelijk nog ff overleggen bij wie hij het af gaat leveren.
Gebruikersavatar
Door judith vd
#2974903
BlissSpirit schreef: Pffffffffffff Diz heeft je hartkleppen weer getest.
Fijn dat het later beter ging. Nu alles weer okee??

Bestel zelf maar even en als je dan aangeeft dat het bij de bestelling Arnhem/Nijmegen afgegeven kan worden, dan komt het goed.
Moet namelijk nog ff overleggen bij wie hij het af gaat leveren.


Gaat gelukkig veel beter. Ze ligt de hele tijd op de bank (wat moet je eigenlijk anders met dit weer), maar gister kon ze niet zelf de trap oplopen toen we gingen slapen.
Gelukkig weegt ze maar 24 kilo, dus het was geen punt om haar te dragen >:(.

Ik zal de pens in het topic bestellen.

Thanks!
Gebruikersavatar
Door Papalou
#2984307
Hoi!

Mag mij hier ook toevoegen.
En mag me ook benaderen om te rijden, vind mijn hond vast niet erg om af en toe wat heen en weer te rijden, mits de baas er tijd voor heeft! Laatst ontdekt dat een grote vrieskist in mijn auto past, dus neem aan dat dat wel genoeg ruimte is om een keer mee te rijden voor een lijntje in gelderland.

groet Manon
Gebruikersavatar
Door judith vd
#2984380
Papalou schreef: Hoi!


Mag mij hier ook toevoegen.
En mag me ook benaderen om te rijden, vind mijn hond vast niet erg om af en toe wat heen en weer te rijden, mits de baas er tijd voor heeft! Laatst ontdekt dat een grote vrieskist in mijn auto past, dus neem aan dat dat wel genoeg ruimte is om een keer mee te rijden voor een lijntje in gelderland.

groet Manon
Altijd goed om te weten ;)
Welkom hier.
Gebruikersavatar
Door Papalou
#2984456
Wageningen!

Momenteel zelf een vriezer vol, maar hondje mag niet veel lopen, en een keertje heen en weer rijden vindt hij altijd leuk..laat dus maar weten als het een keer nodig is!
Gebruikersavatar
Door Xerox
#2985676
Hardenberg is een beetje uit de richting, maar als er iemand in omgeving Arnhem bij dego bestelt, zou ik wel graag wat mee willen bestellen!
Gebruikersavatar
Door inouk46
#2986121
Xerox, ik ga niet bij degomeat bestellen, maar rij 5 oktober wel een lijntje van coevorden, aurora Borealis,  naar Arnhem. Misschien zit daar wat voor je bij?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door