Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Anthraciet
#2848720
Weet iemand of er binnenkort weer eens van dat haaskarkas te koop is in de buurt? Ik bedoel dan die lange donkere karkassen, niet die korte lichte die Michiel kan leveren. (ik vergeet altijd of het nu haas of konijn is :-[)
Ze zijn er hier zo gek op, maar ik zie eigenlijk zelden iemand die ze aanbiedt....
Door esther w
#2851615
Hoi,

Ik ben Esther en woon in Culemborg, net nog Gelderland dus ;-)
Ik heb vijf honden en vang er regelmatig eentje op.
Voorlopig droog ik alleen vlees als beloning/ snack.

Groetjes
Door Genji Miles
#2851698
Wij hebben een Facebook groep voor regio 026 voor KVV en barf bestellingen (lijntjes barfplaats/bestellingen degomeat/best4dogs enz.) als je interesse hebt moet je maar ff PB doen. Is alleen voor mensen die ook zelf dingen regelen en niet alleen maar consumeren ;) (edit: <--- dit was niet zo serieus bedoeld....)
Laatst gewijzigd door Genji Miles op wo 15 jan 2014, 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Door robbiekomvoor
#2851731
Genji Miles schreef: Wij hebben een Facebook groep voor regio 026 voor KVV en barf bestellingen (lijntjes barfplaats/bestellingen degomeat/best4dogs enz.) als je interesse hebt moet je maar ff PB doen. Is alleen voor mensen die ook zelf dingen regelen en niet alleen maar consumeren ;)
Joh echt?
Eerlijk gezegd heb ik jou ook nog nooit met een lijntje voorbij zien komen ;)
Door Genji Miles
#2851752
robbiekomvoor schreef: Joh echt?
Eerlijk gezegd heb ik jou ook nog nooit met een lijntje voorbij zien komen ;)
Je moest eens weten voor hoeveel mensen ik rij/regel/voorschiet enz enz enz. Ik ben helaas niet in de gelegenheid om 100-en kg's op te slaan of te vervoeren, want woon helaas in een appartement en rij een heel kleine auto, maar ik help regelmatig met vervoer van lijntjes of het uitdelen op de p-plaatsen. Dus grote transporten of lijntjes ga ik niet kunnen redden, maargoed...ik zal je opmerking maar niet te persoonlijk oppakken.
Gebruikersavatar
Door dreumelaartje
#2851829
Genji Miles schreef: Je moest eens weten voor hoeveel mensen ik rij/regel/voorschiet enz enz enz. Ik ben helaas niet in de gelegenheid om 100-en kg's op te slaan of te vervoeren, want woon helaas in een appartement en rij een heel kleine auto, maar ik help regelmatig met vervoer van lijntjes of het uitdelen op de p-plaatsen. Dus grote transporten of lijntjes ga ik niet kunnen redden, maargoed...ik zal je opmerking maar niet te persoonlijk oppakken.
Dames dames, vrede op aarde ;-) of iig vrede op BP ;-) 8)
Door Genji Miles
#2851877
Xerox schreef: Sorry Genji Miles, maar als nieuwste lid van die groep op fb is het volgens mij niet aan jou om regels te bepalen?
huh? Het is verdorie mijn eigen groep die ik vanaf het begin zelf heb opgezet en uitgebreid?? Ik ben de beheerder van die groep... volgens mij praten we langs elkaar heen...?
Gebruikersavatar
Door Xerox
#2851886
Genji Miles schreef: huh? Het is verdorie mijn eigen groep die ik vanaf het begin zelf heb opgezet en uitgebreid?? Ik ben de beheerder van die groep... volgens mij praten we langs elkaar heen...?
Dan hebben we het vast over een andere groep, want tot voor kort had ik je daar nog nooit gezien!
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door