Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door *Monique
#2692244
Bertine schreef: Apeldoorn en dan Arnhem of zutphen en dan weer Doetinchem Dinxperlo.

Ik had net gisteren besloten dat we mijn ritje lelystad uitstellen tot er meer belangstelling is. Dus als je even je voorkeur aangeeft noteer ik dat op een apart lijstje en rijd ik een keertje als er flink wat kilo's mee terug komen.

Voor nu sta ik op ong. 25 kilo
Ik heb nog wat spiervlees nodig, maar dat brengt je in de kilo's ook niet ver ben ik bang ::)
Gebruikersavatar
Door Bertine
#2692280
Fenixjuh schreef: Hoi,
Voor mij 2 kilo paardenlong het liefst in Arnhem, Doetinchem kan ook. Wat het makkelijkst uitkomt.
Is dit bedoeld voor het lijntje naar lelystad van Benji?
Gebruikersavatar
Door Bertine
#2692284
*Monique schreef: Ik heb nog wat spiervlees nodig, maar dat brengt je in de kilo's ook niet ver ben ik bang ::)
Wat heb je precies nodig? Wanneer en hoeveel?
Gebruikersavatar
Door *Monique
#2692304
Bertine schreef: Wat heb je precies nodig? Wanneer en hoeveel?
rund lam en geit. Paard neem ik zaterdag (hoop ik) bij Michiel mee. Van alles een kilo of 10. Heb nu nog wel wat liggen, maar ga er geen kilometers voor rijden hoor. Ik las dat eventueel e.e.a richting Achterhoek kon komen. Maar ik wacht wel even af of er binnenkort weer een lijntje komt ;)
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2692332
Bertine schreef: Is dit bedoeld voor het lijntje naar lelystad van Benji?
Hey,

Ja, sorry, dacht dat het duidelijk was :-[
Ik denk dat dit niet veel zoden aan de dijk zet, maar blijf beperkt in mijn/onze vriezerruimte.
Door Lobbes2009
#2693160
marcoenjacqueline schreef: Citaat van: finita op 6 juni 2013 om 19:42:53
Word er (zeer) binnenkort nog besteld bij SW???

Hmm, ik kan eigenlijk ook wel het een en ander gebruiken van SW en wil wel een topic + de betalingen verzorgen. Ik kan ook wel als afleverlocatie (Arnhem) fungeren, maar ik heb geen overkapping of garage en kan het vlees dus niet op een koele(re) plek bewaren; het ligt dan gewoon open in de tuin en afhankelijk van de levertijd ook in de zon. Het kan dus wel, zeker als er meteen opgehaald wordt, maar als het bij iemand wat koeler / beschutter kan liggen is dat met deze temperaturen wellicht fijner. Ik wil anders morgen wel een interessetopic openen om te zien hoeveel belangstelling er is. En mocht iemand een alternatieve afleverlocatie willen voorstellen dan hoor ik dat wel.
Hallo Allemaal,

Zoals de meeste weten organiseerde ik altijd de levering van SW. Momenteel is het me gewoon allemaal even iets te veel, daarom zit ik ook weinig op de barfplaats. Ik heb Jacqueline gister gesproken en ben blij dat zij deze taak even op haar wilt nemen. Misschien dat ik het weer in het najaar doe, maar dat zal ik dan even bekijken. Ik moet momenteel iets meer aan mezelf gaan denken, hoe moeilijk ik dit af en toe ook vind. Sorry! :-[

Jacqueline heel erg bedankt dat jij dit wil doen :-*

Liefs Conny
Door BlissSpirit
#2693235
Lobbes2009 schreef: Hallo Allemaal,

Zoals de meeste weten organiseerde ik altijd de levering van SW. Momenteel is het me gewoon allemaal even iets te veel, daarom zit ik ook weinig op de barfplaats. Ik heb Jacqueline gister gesproken en ben blij dat zij deze taak even op haar wilt nemen. Misschien dat ik het weer in het najaar doe, maar dat zal ik dan even bekijken. Ik moet momenteel iets meer aan mezelf gaan denken, hoe moeilijk ik dit af en toe ook vind. Sorry! :-[

Jacqueline heel erg bedankt dat jij dit wil doen :-*

Liefs Conny
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :-*
Door Ulrike
#2693254
Lobbes2009 schreef: Hallo Allemaal,

Zoals de meeste weten organiseerde ik altijd de levering van SW. Momenteel is het me gewoon allemaal even iets te veel, daarom zit ik ook weinig op de barfplaats. Ik heb Jacqueline gister gesproken en ben blij dat zij deze taak even op haar wilt nemen. Misschien dat ik het weer in het najaar doe, maar dat zal ik dan even bekijken. Ik moet momenteel iets meer aan mezelf gaan denken, hoe moeilijk ik dit af en toe ook vind. Sorry! :-[

Jacqueline heel erg bedankt dat jij dit wil doen :-*

Liefs Conny
Eerst aan jezelf denken joh :-*!
Gebruikersavatar
Door judith vd
#2693297
Lobbes2009 schreef: Hallo Allemaal,

Zoals de meeste weten organiseerde ik altijd de levering van SW. Momenteel is het me gewoon allemaal even iets te veel, daarom zit ik ook weinig op de barfplaats. Ik heb Jacqueline gister gesproken en ben blij dat zij deze taak even op haar wilt nemen. Misschien dat ik het weer in het najaar doe, maar dat zal ik dan even bekijken. Ik moet momenteel iets meer aan mezelf gaan denken, hoe moeilijk ik dit af en toe ook vind. Sorry! :-[

Jacqueline heel erg bedankt dat jij dit wil doen :-*

Liefs Conny
In het zonnetje, lekker drankje, knuffelen met je harige monster: dat moet je lekker doen :-*!
Door marcoenjacqueline
#2693450
Lobbes2009 schreef: Hallo Allemaal,

Zoals de meeste weten organiseerde ik altijd de levering van SW. Momenteel is het me gewoon allemaal even iets te veel, daarom zit ik ook weinig op de barfplaats. Ik heb Jacqueline gister gesproken en ben blij dat zij deze taak even op haar wilt nemen. Misschien dat ik het weer in het najaar doe, maar dat zal ik dan even bekijken. Ik moet momenteel iets meer aan mezelf gaan denken, hoe moeilijk ik dit af en toe ook vind. Sorry! :-[

Jacqueline heel erg bedankt dat jij dit wil doen :-*

Liefs Conny
Het topic is geopend! Conny: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door BlissSpirit
#2693547
Zijn er nog mensen in de regio Arnhem die wat van floris24/ Remco willen.
Ik wil in ieder geval wat bestellen, dus als je ook mee wil doen, dan hoor ik het wel.
Gebruikersavatar
Door inouk46
#2693557
BlissSpirit schreef: Zijn er nog mensen in de regio Arnhem die wat van floris24/ Remco willen.
Ik wil in ieder geval wat bestellen, dus als je ook mee wil doen, dan hoor ik het wel.

Eh, wat bedoel je precies? Heb ik iets leuks gemist?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door