Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

#2267314
Ik heb Siebren net en PB gestuurd.
Eerder deze week kreeg ik een PB van iemand dat Siebren bij grotere afname (200-300kg) ook wel tot kerkrade wilde rijden. Dus even gevraagd of dat nog altijd geldt en of er brandstofkosten bij komen dan. Mijn voorkeur gaat er naar uit om een grotere bestelling te verzamelen en dat hij het dan komt brengen ipv dat iemand van ons naar Eindhoven rijd en brandstofkosten vergoed wilt hebben (logisch natuurlijk)

Ook maar gevraagd of het mogelijk is om de bestelling pas over 2 maanden te doen aangezien het niet storm loopt.
#2267336
Ik rij 7 April naar Best voor vlees van Sietie,dat is een stuk dichter bij
Veenendaal,misschien kan hij daar ook leveren.(zomaar een ideetje,ik kan wel wat zalm gebruiken nl)
Laatst gewijzigd door Jump op vr 24 feb 2012, 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door SjaakBF
#2341555
Ik zat net in het eerste bericht te kijken wat er nou precies besteld kon worden. De links daar werken niet meer.
Ik lees bv ook haas, maar wat van de haas? Paardentong zou ik bv ook wel willen hebben, paardenhart idem. Een en ander afhankelijk van de hoeveelheden per eenheid, misschien sommige dingen met elkaar delen?
Ik moet ook langzaam weer gaan denken over het bestellen van zalmkoppen en zalmlijven.

Nicole
#2341664
nova schreef: Ik zou ook wel een kilo of 5 haaskarkas willen. EEn krat is n beetje veul voor pupsel :biggrin2:

2 stuks. paardenhart en 2 stuks. paardentong :D :D :D, geen idee hoeveel dit is in gewicht
en zalmlijven natuurlijk, kilo of 5 graag.

Enuuu, doe er een diepvriesje bij, kleintje volstaat :biggrin2:
mocht de paardenvlees bestelling nog doorgaan, dan moet ik toch wel e.e.a. schrappen, tenzij die bestelling pas over een week of 8 komt.
Dan hebben ze wel weer zo veel gegeten dat ik ruimte heb :)
Door SjaakBF
#2362416
Naar aanleiding van dit topic: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 892.0.html

Als het een meerwaarde heeft voor mensen in Limburg zou ik om de mensen die regelmatig voor ons vleesjes bestellen te ontlasten best verzamelpunt willen zijn. Een en ander van hoe het topic daar verloopt, lever condities etc. Dit is dus nog geen toezegging van mij. Zie het maar als een peiling of er voldoende belangstelling is.

Als ik zelf kijk wat ik uit dat topic zou willen hebben is het hooguit het lamsvlees (prijsafhankelijk). De andere producten vind of niet geschikt om te voeren of we hebben er al geweldige vleesjes van (zoals de lamsribben van Jolanda en het rundvlees van Nadia).

1) ik wil de mensen die nu al vlees voor ons regelen niet in de wielen fietsen
2) ik wil geen vlees-/botsoorten gaan aanleveren ter vervanging van het geweldige vlees en bot wat we nu al aangeboden krijgen.
3) de reden dat ik eventueel verzamelpunt wil zijn (en dan ook de betalingen wil regelen) is de mensen die nu al zoveel voor ons doen in het zuiden te ontlasten.

Laat eens horen of jullie eventueel belangstelling hebben voor producten uit bovengenoemd topic.

Nicole
Laatst gewijzigd door SjaakBF op do 07 jun 2012, 01:28, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door