Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Lil
#3199549
Tongeren is voor mij 40 minuten. Het enige dat ik bij sw bestelde waten mixen. Dus alleen indien die beschikbaar zijn voor Tongeren heb ik interesse.
Gebruikersavatar
Door mizzsylver
#3199551
ywa100 schreef:Heey wat leuk je hier ook trgen te komen Petra!

Ik kan ook nodig wat gebruiken van SW. Ik wil het ook wel organiseren, regelen en hier laten komen als er belangstelling voor is en jullie Vaals niet te ver vinden?
Ha Yvonne, leuk een bekende te zien :) :) Van het voorjaar hoop ik weer een nest te fokken en ben er alvast wat menu's voor aan het bedenken.
Vaals is voor mij niet te ver, Tongeren ook niet. Ben er alleen nog niet achter waarom het ene wel in Belgie geleverd wordt en niet in Nederland? Of begrijp ik dat niet goed.
Door ywa100
#3199690
Omdat ze in Nederland aan heel veel eisen moeten voldoen om het te mogen verkopen, als ik het goed heb is dat dan categorie 3 vlees. Daar hebben ze geen vergunning voor, dus mag het niet meer. Dat geldt niet voor België!!
Ze verkopen dus ook helaas geen lamspens meer, dat mag ook niet meer.
Je wordt er moe van al die regeltjes.

Wat leuk van je nestje!!
Gebruikersavatar
Door Sigbrid
#3199731
Is onzin want het word in NL gemalen en opgeslagen etc , dus eigenlijk mag het ook niet naar België gereden worden dan zonder erkenning hier voor . NL bedrijf dus NL wetgeving van toepassing.
ywa100 schreef:Omdat ze in Nederland aan heel veel eisen moeten voldoen om het te mogen verkopen, als ik het goed heb is dat dan categorie 3 vlees. Daar hebben ze geen vergunning voor, dus mag het niet meer. Dat geldt niet voor België!!
Ze verkopen dus ook helaas geen lamspens meer, dat mag ook niet meer.
Je wordt er moe van al die regeltjes.

Wat leuk van je nestje!!
Door vdf
#3201444
Hallo


Ik ben nieuw hier.. niet nieuw in het barfen overigens !
Zijn er binnenkort nog bestellingen die gepland staan vanuit Limburg ?

Groetjes
Door AmandaJamie
#3203285
Is er wellicht nog iemand van plan sw te laten komen in omgeving limburg ergens uiterlijk half mei? Zelf een bestelling regelen gaat mij niet lukken aangezien ik dan tegen het einde van mijn zwangerschap zit, maar ik had wel heel graag de vriezer vol voor die tijd natuurlijk ;) anders moet ik in lommel meebestellen en kijken of ik dat vlees in maastricht krijg..

Verstuurd vanaf mijn GT-I9506 met Tapatalk
Door Cabus
#3203418
ik denk dat ik tegen dan zelf ook weer nodig heb. Ik moet er nog even denken of ik bij mij kan laten leveren. Als ik in Lommel bestel dan kan ik het voor je meenemen.
Door Lil
#3224819
Iemand interesse in KVV uit topic van Ramses? Gaat nog even duren, dus vriezers kunnen even wat leger worden gemaakt. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door startouw
#3224962
Lil schreef:Iemand interesse in KVV uit topic van Ramses? Gaat nog even duren, dus vriezers kunnen even wat leger worden gemaakt. :biggrin2:
Ik heb wel interesse hoor maar, Ik heb met 2 leveringen komende zaterdag echt een propvolle diepvries. Je zegt dat het nog even duurt, welke termijn dan ?
Door Lil
#3224966
startouw schreef:Ik heb wel interesse hoor maar, Ik heb met 2 leveringen komende zaterdag echt een propvolle diepvries. Je zegt dat het nog even duurt, welke termijn dan ?
Zie dat topic, dat staat nog niet vast. Kwestie van koppen bij elkaar gaan steken.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door