Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Guardiano
#3123015
Lil schreef: Ik bestelde altijd alleen de mix, hoef niets anders van sw.

Edit ik zie 10 juli, dan kan ik niet dus ook geen interesse in natuur en dier helaas (had dat wel eens willen testenn).
Hoi,

Zoals gezegd, datum kan ik aanpassen.
En mocht je alleen Natuur&Dier willen.. stuur me even een PB want dat kunnen we onderling wel regelen hoor!
Krijg toevallig komende Vrijdag een bestelling binnen .. daar kun je best wat van overnemen om te testen.
Stuur me maar een pbtje :biggrin2:
Door Lil
#3123019
Guardiano schreef: Hoi,

Zoals gezegd, datum kan ik aanpassen.
En mocht je alleen Natuur&Dier willen.. stuur me even een PB want dat kunnen we onderling wel regelen hoor!
Krijg toevallig komende Vrijdag een bestelling binnen .. daar kun je best wat van overnemen om te testen.
Stuur me maar een pbtje :biggrin2:
Ja alleen interesse in natuur en dier. Duik vanavond de vriezer in om te kijken hoe het daar uitziet en dan stuur ik een pb.
Door ywa100
#3123145
Leveren ze de mixen helemaal niet meer of alleen deze keer niet?
weet je ook de reden? Ik was er net zo tevreden over en mijn honden ook!
Door bastet
#3123237
Guardiano schreef: Goedemorgen allemaal,

Ik heb een bestel topic geopend voor SW

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 998.0.html


Helaas leveren ze de mixen/kvv niet meer.
Maar mocht hier interesse in zijn, kan ik wel de worsten van Natuur&Dier krijgen tegen een gereduceerde prijs.
(De eigenaar is een goede vriendin van mij)
Mocht er interesse zijn laat het me even weten dan zal ik ook een prijslijst van Natuur&Dier in het bestel topic erbij plaatsen. :biggrin2:
Ik ben ook wel benieuwd naar de prijslijst van natuur &dier, wou binnenkort kivo gaan kopen, maar als dit interessant is qua prijs dan wil ik hun kvv wel eens uitproberen.
Door Lil
#3123272
bastet schreef: Ik ben ook wel benieuwd naar de prijslijst van natuur &dier, wou binnenkort kivo gaan kopen, maar als dit interessant is qua prijs dan wil ik hun kvv wel eens uitproberen.
Nog niet zeker maar misschien ga ik over enige tijd zelf naar Veldhoven voor Kivo.
Door bastet
#3123281
Lil schreef: Nog niet zeker maar misschien ga ik over enige tijd zelf naar Veldhoven voor Kivo.
Dat was ik in eerste instantie ook van plan :) tenzij het verkooppunt in Roermond niet veel duurder is, moet daar alleen nog eens de prijzen van opvragen.
Mocht je eens bij kivo willen bestellen dan mag je mij dat gerust laten weten, kunnen we de onkosten delen.
Door Guardiano
#3123283
bastet schreef: Ik ben ook wel benieuwd naar de prijslijst van natuur &dier, wou binnenkort kivo gaan kopen, maar als dit interessant is qua prijs dan wil ik hun kvv wel eens uitproberen.
Ik kan als afhaal punt functioneren en bij meer interesse kan ik meer korting krijgen.
Stuur maar een pb
Door Lil
#3123296
bastet schreef: Dat was ik in eerste instantie ook van plan :) tenzij het verkooppunt in Roermond niet veel duurder is, moet daar alleen nog eens de prijzen van opvragen.
Mocht je eens bij kivo willen bestellen dan mag je mij dat gerust laten weten, kunnen we de onkosten delen.
Als dan kan ik ongeveer 150 kg voor andere meenemen en komt dan ook bericht van.
Door bastet
#3123485
Lil schreef: Als dan kan ik ongeveer 150 kg voor andere meenemen en komt dan ook bericht van.
Heb van Kivo Roermond een prijslijst toegezonden gekregen en ze hanteren dezelfde prijzen als in Veldhoven
ik ga daar binnenkort eens een paar smaken bestellen om uit te proberen, voor mij een stuk dichterbij dan Veldhoven :)
Door Lil
#3123503
bastet schreef: Heb van Kivo Roermond een prijslijst toegezonden gekregen en ze hanteren dezelfde prijzen als in Veldhoven
ik ga daar binnenkort eens een paar smaken bestellen om uit te proberen, voor mij een stuk dichterbij dan Veldhoven :)
Voor mij al helemaal, want ik woon 40 km onder Roermond. :biggrin2:
Ik kan in Brunssum halen, maar daar staat echt wel een beetje bovenop de bedragen van Veldhoven (logisch ook!)
Door ywa100
#3124890
Weet iemand al waarom de mixen niet meer geleverd worden door SW en is dit tijdelijk of definitief niet meer?
Bij sommige bestellingen stonden ze nog wel (SW Hardenberg 26 juni) maar die waren eerder dan wij.

Groetjes,
Yvonne
Laatst gewijzigd door ywa100 op ma 15 jun 2015, 01:25, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door