Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Jump
#3088544
Ik snap wat je bedoelt  ;)
Als bv Esther aanbied om voor de zuiderlingen mee te
nemen  moet je wel weten waar ze woont.
Door heicke
#3088547
Jump schreef: Ik snap wat je bedoelt ;)
Als bv Esther aanbied om voor de zuiderlingen mee te nemen moet je wel weten waar ze woont.
Ik snap ook wat je bedoeld, ik kijk vaak dan in het profiel maar niet iedereen heeft de woonplaats ingevuld.

Volgens mij woont ze in Gangelt, ik ben er wel eens geweest was een eind rijden. Waneer je doelt op vervoer van de Geitjes, ik wil wel rijden alleen stel ik wel een grens van 150 kilo aantal geitjes is dan de helft: 75 geitenbeesten is dus de max. (ik heb er maar 2 besteld dus dat is het aantal ook niet) Er is echter 1 grote MAAR: ik heb wat privéproblematiek, sommige mensen van het huizentopic zullen het wel weten (of kunnen raden) ik weet gewoonweg niet of ik dan nog een auto heb.... Dus als ik nu beloof te rijden en ik heb dan geen auto meer, hebben we de poppen aan 't dansen... Ik zal eind april pas weten of ik 2 mei kan rijden.
Het is een interesse peiling, onderstaand zou eind Mei?
Bij mij in Heerlen geleverd kunnen worden, ook een hoop (gedroogde) snacks beschikbaar.
Lijst zal tegen de tijd nog aangevuld/aangepast worden...
@Guardiano, komt er een topic van Floris of wat is de bedoeling?
Door ywa100
#3088601
@starttouw: dus jij wilt wel wat meenemen van Eindhoven naar Spaubeek? Maar wat en bij wie kan er dan besteld worden?

@kallista: dank je voor de tip, maar ze verkopen veel kip en voor kip is mijn hond allergisch, verkopen ze ook andere dingen geschikt voor de hond? (Geen rund of kip?)
Door Jump
#3088657
De geitjes zouden dan al eventueel met Startouw mee kunnen.
Guardiano (Heerlen) heeft ook besteld, ik zou dan daar mee overleggen wie van jullie rijd.

Andersom kan bv 1 van jullie bij een andere bestelling noordelijker rijden en iets bij Startouw afleveren.
(is maar een voorbeeld)
Door Aprilsnow
#3088779
ywa100 schreef: @starttouw: dus jij wilt wel wat meenemen van Eindhoven naar Spaubeek? Maar wat en bij wie kan er dan besteld worden?

@kallista: dank je voor de tip, maar ze verkopen veel kip en voor kip is mijn hond allergisch, verkopen ze ook andere dingen geschikt voor de hond? (Geen rund of kip?)
Dat gaat over dit lijntje via Orinake op 10 april http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 97.75.html Ik ga mijn vleesjes in BOZ halen en kan wat extra meenemen naar Eindhoven. Daar pikt Startouw het weer op om naar het zuiden te brengen.

Op dit moment zit echter de rit naar BOZ al vol, ze kijkt of er iets te regelen is dus het is handig om dat topic in de gaten te houden.

Omdat ik een maximum van 250kg heb aangehouden is het handig om even een pb te sturen of het nog mee kan. (Kan nog 185 kg mee overigens)
Laatst gewijzigd door Aprilsnow op vr 20 mar 2015, 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kallista
#3089012
ywa100 schreef: @starttouw: dus jij wilt wel wat meenemen van Eindhoven naar Spaubeek? Maar wat en bij wie kan er dan besteld worden?

@kallista: dank je voor de tip, maar ze verkopen veel kip en voor kip is mijn hond allergisch, verkopen ze ook andere dingen geschikt voor de hond? (Geen rund of kip?)
Meeste is daar kip, soms rund konijn en kalkoen. Gewoon de aanbiedingen in de gaten houden.
Door Lil
#3089145
nova schreef: Neee, ik heb ballonvriezers gekocht, die zijn zeer rekbaar ;D
Je hebt gewoon stiekem een nieuwe grote hond verstopt.
Door Valerieee
#3089214
heicke schreef:
@Guardiano, komt er een topic van Floris of wat is de bedoeling?
Ben ik ook benieuwd naar :)
Ik woon ook in Heerlen namelijk en heb weer wat meer vriesruimte ter beschikking.
En gedroogde dingetjes zijn altijd welkom.
Door Guardiano
#3090660
heicke schreef: Ik snap ook wat je bedoeld, ik kijk vaak dan in het profiel maar niet iedereen heeft de woonplaats ingevuld.

Volgens mij woont ze in Gangelt, ik ben er wel eens geweest was een eind rijden. Waneer je doelt op vervoer van de Geitjes, ik wil wel rijden alleen stel ik wel een grens van 150 kilo aantal geitjes is dan de helft: 75 geitenbeesten is dus de max. (ik heb er maar 2 besteld dus dat is het aantal ook niet) Er is echter 1 grote MAAR: ik heb wat privéproblematiek, sommige mensen van het huizentopic zullen het wel weten (of kunnen raden) ik weet gewoonweg niet of ik dan nog een auto heb.... Dus als ik nu beloof te rijden en ik heb dan geen auto meer, hebben we de poppen aan 't dansen... Ik zal eind april pas weten of ik 2 mei kan rijden.

@Guardiano, komt er een topic van Floris of wat is de bedoeling?
Hoi

IK heb net floris besproken dat ik de verzameling voor Limburg ga doen voor hem.
Alles word dus in Heerlen bezorgd en van daaruit zijn weer lijntjes te leggen..
Hij dropt dus alles bij mij af. En niet zoals Jump zegt..Dan moet je zelf bij hem bestellen en niet via mij Dan zul je dus zelf de
Voorrij kosten dienen te betalen.
Dit weekend zal en een topic maken.. iemand een voorkeur
Mij zou eind Mei goed uitkomen.
Door Guardiano
#3090913
ywa100 schreef: Volgens mij best wel prijzig deze floris, maar ik wacht af.
gedroogd gebruik ik niet.
Als je iets te duur vind moet je het gewoon lekker ergens anders halen ben je vrij in.
Ik kijk niet op een paar centen.. met 3 Canecorsos leer je dat wel af.
Overigens bij voldoende animo ga ik zeker een korting regelen :biggrin2:
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door