Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door happy girl
#2742928
is er iemand in de buurt die eerdaags een bestelling gaat doen bij degomeat? normaal doe ik m zelf maar ik heb nu maar heel weinig nodig en kom dus lang niet aan 60 euro ...
Door cairodyn
#2838827
Vis voeding schreef: Ik ook afkomstig van Urk inkoop punt voor verse vis en vis snacks en straks ook KVV vlees en snacks diverse merken voor particuliere verkoop.
Jij bent een bedrijf? Dan denk ik niet dat je in de verzamelgroep hoort maar dat vraag ik even na bij een moderator misschien heb ik t mis.
Door uhibukki
#2893455
Goedemiddag,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik heb wel al vaak op dit forum meegelezen, maar nu ik over wil op zelf samenstellen van het voer van mijn mopshond, wil ik dit natuurlijk wel op de best mogelijke manier doen en ik denk dat ik wel wat hulp kan gebruiken. Hij krijgt al vanaf pup af aan kvv (hoofdzakelijk carnibest. Als pup ook bibi gehad, maar door beperkte beschikbaarheid ben ik overgestapt op CB. Tussendoor hebben we ook lotgering geprobeerd, de kvv versie (beviel me niet, mindere ontlasting en minder glanzende vacht)).

Maar goed, wij wonen in Almere en we hebben een redelijke vriezer (6 lades). Ik meld me hier ook even, omdat ik bij sommige bestellingen graag mee zou doen. Ik heb al gezien dat de meeste bestellingen vanaf 100 euro gratis worden bezorgd ... dus dat is de moeite waard om eventueel mee te bestellen als men dat goed vind natuurlijk :) Uiteraard zou het andersom ook mogelijk zijn ....
Laatst gewijzigd door uhibukki op di 18 mar 2014, 17:33, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door