Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door weg
#2372269
Hoewel dit pas mijn derde bericht hier op Barfplaats is, wil ik toch even reageren door te melden dat ik uit Lelystad kom.

Alle hondenbaasjes die ik ken geven brok of blik (of een combinatie), dus geen bekenden die ook vers voeren.

Mellow krijgt voorlopig nog kvv (soms een vissenkop of kippennekje) en barft nog niet, voornamelijk wegens ruimtegebrek, maar ook omdat ik het toch best een beetje ingewikkeld vind.
Ik wil tzt wel zelf gaan samenstellen (als ik plek heb voor een extra vriezer én als ik het allemaal een beetje snap  ;)).
Door flevo
#2434901
Afbeelding

Wij komen uit Almere. Wij zijn stabij's en barfen niet. Een van ons is dol op kippennekken en vleugels. De ander eet het met lange tanden. Wel zijn wij dol op rundersnijlingen. Omdat de baas die weer zoekt komen we nu op dit forum want de vriezer is leeg :'( :-\
Door Colette
#2450356
Ik woon in Almere Haven. Mijn hond Faye heb ik sinds 2 maanden. Ze is een Beauceron teef van 5 1/2 jaar en kreeg van vorige eigenaar brokken met een lepel blikvoer erdoor omdat ze de brokken anders niet at. Ik heb haar overgezet op vers vleesvoer en dat bevalt haar zeer goed. Ik geef haar 1 maaltijd compleetmix van Ropadog en 1 maaltijd Barf, omdat ik nog niet goed ben in Barfen en nog geen grote vriezer heb.

Ik hoop hier dus nog veel te leren !

Overigens zag ik dat: vanaf 1 September 2012 Diervoeder-Online gestopt is en
het overgenomen is door: Dierenshop Happie

Afbeelding
Door Tess24
#2484775
Ik kom uit Lelysyad. Heb een labrador Tess, vijf jaar oud. Een week of zes geleden is ze over gegaan op vers samengesteld voer. Dat is prima gegaan. Helaas heb ik geen grote vriezer, dus hoop dat ik regelmatig wat kleinere hoeveelheden kan meebestellen.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door