Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Renate Laska
#3122176
Hoi ik kom uit Huizen, geen Flevoland maar wel heel dichtbij.
Ben je een lijst aan het maken wie waar woont? Goed idee, handig ook!
Groetjes Henriëtte  en poot van Laska
Door Invisje
#3147719
Hallo allemaal,

Ik zou ook graag mee willen bestellen de volgende keer dat er bij Lotgering/waar dan ook besteld wordt. :)

Zelf woon ik in Lelystad. Ik ben al jaren aan het dubben met BARF, maar ik heb me er tot nu toe eigenlijk nog stomweg niet in verdiept. Het voordeel van Lotgering is dat ze kant-en-klare maaltijden hebben; als er elders besteld wordt dan zou het fijn zijn als zij ook kant-en-klaar aanbieden. Ik kom in elk geval niet aan de minimale bestelhoeveelheid, aangezien ik eerst graag wil testen of de katten het überhaupt willen eten...

Dus mocht er iemand bestellen dan hoor ik dat graag. :)

Alvast bedankt!

Groetjes,

Sylvia
Door Invisje
#3158449
Zijn er mensen die willen bestellen bij Lotgering? Ik wil nl graag gaan bestellen en uit gaan proberen hoe onze katten het vinden. :) De spullen zijn dan af te halen in Lelystad.
Door *loes*
#3158615
Invisje schreef: Zijn er mensen die willen bestellen bij Lotgering? Ik wil nl graag gaan bestellen en uit gaan proberen hoe onze katten het vinden. :) De spullen zijn dan af te halen in Lelystad.
In de Gordiaan zit een winkel toch die lotgering per pakje verkoopt? in het deel van de hema richting ziekenhuis, die van alles wat winkel.
Door cairodyn
#3232781
T behoeft geen reactie maar als er iets gewijzigd moet worden hoor ik t wel he. Zag dat een jaar geleden t laatste bericht gepost was dus dacht laat ik m weer ff updaten:-)
Door Droppie
#3318339
Na 16 jaar in Schoonhoven te hebben gewoond, gaan wij, mijn man en ik en onze vier katten, morgen verhuizen naar Lelystad.
Dus op zoek naar een andere dierenarts.

Zijn er tips van een dierenarts die niet negatief tegenover vers voeren staat en als het even kan ook niet negatief tegenover alternatieve geneeswijzen en als het even kan ook titert.
Er zijn nu 2 dierenklinieken waar ik aan zit te denken. Dat is dierenkliniek Batavia, deze zijn straks zo'n beetje onze achterburen. Kan alleen niet terug vinden hoe zij tegenover vers voeren staat.
Verder spreekt dierenkliniek Jol mij wel aan. Deze staat wel als verkooppunt voor vaccicheck, maar over vers voeren kan ik niets vinden.
Of andere tips voor een goede dierenarts.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door