Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Gizmo
#3148386
Voor de Barfers in Bolsward / Sneek / Leeuwarden en omgeving: ik heb van een nieuw adresje gehoord waar je onder andere Barf en Kvv kunt bestellen en afhalen: in Easterein zit sinds kort Hondencentrum Wille (http://www.hondencentrumwille.nl). Heb er zelf geen ervaring mee, en weet ook niet of het betaalbaar is, maar wie weet hebben jullie er wat aan!  ;)

(En misschien ook leuk: op haar website en facebookpagina staat dat Tannetje Koning 3 oktober komt voor een lezing over voeding en vaccineren)
Gebruikersavatar
Door zhiva
#3148402
[quote="Gizmo"]
Voor de Barfers in Bolsward / Sneek / Leeuwarden en omgeving: ik heb van een nieuw adresje gehoord waar je onder andere Barf en Kvv kunt bestellen en afhalen: in Easterein zit sinds kort Hondencentrum Wille (http://www.hondencentrumwille.nl). Heb er zelf geen ervaring mee, en weet ook niet of het betaalbaar is, maar wie weet hebben jullie er wat aan!  ;)

(En misschien ook leuk: op haar website en facebookpagina staat dat Tannetje Koning 3 oktober komt voor een lezing over voeding en vaccineren)


[/quote]

Ja, wel ervaring mee en bevalt idd heel goed  :)  Fijne service en goede prijzen.
Nu nog wachtten tot ze doggydance gaat geven in de hondenschool en ik ben van de partij  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door kimberley dolstra
#3157607
In Rottum zit tegenwoordig ook een verkooppunt van Dogmeat:) Vlees voor Dier heet het:)
Ik haal er zelf altijd mijn voer voor m'n mannetje weg. Super service en heel vriendelijk.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3157704
[quote="kimberley dolstra"]
In Rottum zit tegenwoordig ook een verkooppunt van Dogmeat:) Vlees voor Dier heet het:)
Ik haal er zelf altijd mijn voer voor m'n mannetje weg. Super service en heel vriendelijk.
[/quote]

Daar kom ik langs als ik naar de paarden ga. Bedankt voor de tip!
Gebruikersavatar
Door zhiva
#3162639
Joke I schreef: Iemand interesse in mooi paardenvlees?
OP te halen net over de grens met Groningen, Kornhorn.
2,75 per kg
Hangt er vanaf of het richting friesland kan komen. Met de auto zelf halen is voor mij nu op benzine niet een optie. Dan is het duur vlees ineens ;)
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3163016
Ik zoek een medebesteller voor carnibest, rond 20/30 kg per 7 weken. We bestellen dan >100 kg. Appelscha/Smilde/oosterwolde e.o. Lijntjes zijn vast ook wel te regelen.
ik hoor graag van je!
Door deVries91
#3188634
Weet iemand waar ik in Friesland betaalbare zalmlijven kan krijgen? Ben tevens opzoek naar spiervlees en orgaan van diverse dieren ( behalve rund en kip)

Ik hoor graag als iemand wat weet of kleine partijen te koop heeft
Gebruikersavatar
Door Flamingo
#3188650
deVries91 schreef:Weet iemand waar ik in Friesland betaalbare zalmlijven kan krijgen? Ben tevens opzoek naar spiervlees en orgaan van diverse dieren ( behalve rund en kip)

Ik hoor graag als iemand wat weet of kleine partijen te koop heeft
Ongeveer een half jaar geleden heb ik een lading zalmlijven bij Yora85 gekocht. Moet je eens bij haar informeren.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door