Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Envie
#2307650
Hee Karel, waar woon je, handig om te weten met meebestellen waar dit topic voor ontworpen is.
Ik woon bij Oosterwolde en zoek hier en daar wel eens barfprodukten.
Door khoopman
#2315157
Ik woon in Surhuisterveen, Het was voor mij ook allemaal nieuw.
Maar Heb vorige week besteld bij gezondvoorjehond.nl
en dat is me reuze mee gevallen..
Door lianneke
#2315175
Gezondvoorjehond.nl  volgens mij van het slachthuis in Surhuisterveen.
Daar zijn sommigen van ons wel bekend mee denk ik. ;) (bedoel ik overigens niks negatiefs mee hoor.)
Door lianneke
#2315996
Dan is het toeval dat de contactpersonen van beide bedrijven Kamminga heten, en uit Surhuisterveen komen.  Kan he. t,is een Friese naam.
Maakt mij verder ook niks uit hoor.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2324868
Kan ik iemand blij maken met 3 ganskarkassen?

Ik heb ze in de vriezer liggen en ze liggen me in de weg. Ik portioneer geen botwerk en ze zijn te groot voor in 1 keer te voeren.

Ik hoef er niets voor te hebben, maar dan mag je ze wel zelf komen halen.
Door BubbaBling
#2329002
HardSan01 schreef: Ik woon in Stiens. Geef nu nog voornamelijk KVV, maar wil binnenkort over op zelf samenstellen :biggrin2:
Woon je niet heel ver van me af, ik woon in leeuwarden (tegen westeinde aan)
Door jara
#2329006
Kaela schreef: Kan ik iemand blij maken met 3 ganskarkassen?

Ik heb ze in de vriezer liggen en ze liggen me in de weg. Ik portioneer geen botwerk en ze zijn te groot voor in 1 keer te voeren.

Ik hoef er niets voor te hebben, maar dan mag je ze wel zelf komen halen.
Ik heb wel belangstelling voor de 3 karkassen....neem aan dat je er zsm van af wil....wanneer zou ik ze kunnen halen??

Groet Allard
Door sjuutje1969
#2337432
Handig dit topic.

Ik woon in Wijnjewoude, kom elke week meerdere malen in Leeuwarden en Drachten en manlief dagelijks in Beilen.
Ik bestel meestal bij Caroba (leveren aan huis makkelijk), soms mee met Lupa en verder haal ik wel eens voor nood kip bij de supermarkt of kvv bij de dierenwinkel in Drachten.
Ik zit nooit zonder gelukkig maar hoe meer lijntjes, hoe beter!

Ik heb vooral wel eens moeite om aan goed rundvlees te komen, ik wil geen snippers maar gewoon mooie grote lappen en dat is lastig.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2337442
jara schreef: Ik heb wel belangstelling voor de 3 karkassen....neem aan dat je er zsm van af wil....wanneer zou ik ze kunnen halen??

Groet Allard
Oh wat zonde, ik heb dit niet gezien. Nou heb ik de karkassen per ongeluk in de koelkast laten liggen toen ik mijn voorraad ging sorteren en heb ze weg moeten gooien. Sorry!
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door