Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Yora85
#3132272
[quote="Flamingo"]
Interesse in 1 doos zalmlijven. Wanneer op te halen? Is het misschien eventueel te combineren met de SW levering in Marknesse????
[/quote]

ik doe zelf niet mee aan de bestelling van Marknesse, het mag in overleg opgehaald worden na as donderdag, of afspreken in bv Sneek Bolsward.
Door jara
#3132472
Ik heb wel interesse in een blok zalmlijven..ik vertrek alleen morgen richting het zuiden voor mijn vakantie..zou het zoals je aanbiedt bewaard kunnen worden ? Dan kom ik het in overleg ophalen in week 32 (03-08 tot 08-08) op een avond na t werk van uit Heerenveen.
Gebruikersavatar
Door Yora85
#3132473
[quote="jara"]
Ik heb wel interesse in een blok zalmlijven..ik vertrek alleen morgen richting het zuiden voor mijn vakantie..zou het zoals je aanbiedt bewaard kunnen worden ? Dan kom ik het in overleg ophalen in week 32 (03-08 tot 08-08) op een avond na t werk van uit Heerenveen.
[/quote]

ik stuur je een PB
Gebruikersavatar
Door Flamingo
#3132535
[quote="Yora85"]
ik doe zelf niet mee aan de bestelling van Marknesse, het mag in overleg opgehaald worden na as donderdag, of afspreken in bv Sneek Bolsward.
[/quote]

Als het mogelijk is ergens afspreken in Bolsward, aangezien ik daar vlak in de buurt dagelijks vrijwilligerswerk doe.
Door Envie
#3137115
Zijn er in de omgeving Z.O. Friesland ook mensen die geregeld iets drogen en zouden willen delen? Natuurlijk betaal ik de kosten. Ik ben op zoek naar hap-slik-weg spul, NIET van RUND/KIP. Denk aan long, vlees snippers. Je mag me een PB-tje doen. IVM een oud autootje niet al te ver uit de buurt van Oosterwolde. Alvast bedankt voor t lezen  ;)
Gebruikersavatar
Door zhiva
#3140529
Zijn er nog liefhebbers om mee te bestellen met de bestelling SW Marknesse?

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... sg=3139116

Of is er iemand die gaat rijden op deze lijn? Ik moet die vrijdag werken maar wil wel graag 1 en ander bestellen. Eventueel rijd wederlief.

Tevens de vraag of er interesse is om een keer SW in Sneek te laten bezorgen. Wie zou daar gebruik van willen maken?
Gebruikersavatar
Door Flamingo
#3140538
[quote="zhiva"]
Zijn er nog liefhebbers om mee te bestellen met de bestelling SW Marknesse?

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... sg=3139116

Of is er iemand die gaat rijden op deze lijn? Ik moet die vrijdag werken maar wil wel graag 1 en ander bestellen. Eventueel rijd wederlief.

Tevens de vraag of er interesse is om een keer SW in Sneek te laten bezorgen. Wie zou daar gebruik van willen maken?
[/quote]

Ik denk dat ik ook wel weer wat bestellen wil tegen die tijd. Dus zou dan met mij mee kunnen en op te halen in Molkwerum.
Ik heb zeker interesse in Sneek! Veel dichter bij!
Gebruikersavatar
Door zhiva
#3140543
Molkwerum is voor ons niet handig. dat is bijna net zover  ;D
Eens kijken of er meer interesse is om eens in Sneek te laten leveren. Er moet minimaal 300 kg besteld worden dacht ik
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3140559
Ik zou wel belangstelling hebben voor SW in Sneek, maar niet voor heel veel kilo's. Als het moment gunstig is qua vriezerinhoud misschien 20 max 30 kilo.
Gebruikersavatar
Door Flamingo
#3140560
[quote="zhiva"]
Molkwerum is voor ons niet handig. dat is bijna net zover  ;D
Eens kijken of er meer interesse is om eens in Sneek te laten leveren. Er moet minimaal 300 kg besteld worden dacht ik
[/quote]

Tegen die tijd weet ik of eventueel bezorging in Sneek of ophalen in Bolsward mogelijk is. Hangt er vanaf of ik tegen die tijd nog daar in de buurt vrijwilligerswerk doe.
Ik bestel meestal tussen de 30 en de 50 kilo
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door