Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door zhiva
#2260505
Graag zou ik willen weten wie er hier allemaal uit friesland komen.
Misschien leuk om eens samen dingen te ondernemen en voor eventuele bestellingen handiger om te weten wie elkaar kan benaderen
om te delen.
Natuurlijk ook handig om (goedkope) BARF adressen uit te wisselen.

groetjes, Samantha
Laatst gewijzigd door zhiva op za 25 feb 2012, 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2260608
Ik meld me  :biggrin2:

Er zijn af en toe oproepjes voor groepsbestellingen bij bijvoorbeeld Lupa. Dat vind ik zelf erg handig. Verder zijn er hier nog best wat adressen om Barf dingen te kunnen bestellen of ophalen. Al met al valt het mij na bijna een jaar barfen en een veel te kleine vriezer voor 1 grote hond en 2 katten erg mee.
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2262365
Kaela schreef: Ik meld me :biggrin2:

Er zijn af en toe oproepjes voor groepsbestellingen bij bijvoorbeeld Lupa. Dat vind ik zelf erg handig. Verder zijn er hier nog best wat adressen om Barf dingen te kunnen bestellen of ophalen. Al met al valt het mij na bijna een jaar barfen en een veel te kleine vriezer voor 1 grote hond en 2 katten erg mee.
op de 1 of andere manier is het voor mij lastig om aan spiervlees en goede botten te komen. Elke slager komt gelijk met runderenkels aanzetten hier in de buurt...
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2262369
Ik heb zelf nog nooit bij een slager iets gehaald. Bestel alles bij barf-leveranciers zoals Lupa, of haal het bij Sietie, die heeft ook echt speciaal Barf spullen.
Zo af en toe neem ik voor nood wel eens spiervlees of orgaan mee uit de supermarkt, maar dat is echt bij grote uitzondering.

Je hebt hier in Friesland in ieder geval petspassion, kynospirit en herby vers en als je meedoet in een groep of aan de minimum prijs komt Lupa.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2262607
zhiva schreef: op de 1 of andere manier is het voor mij lastig om aan spiervlees en goede botten te komen. Elke slager komt gelijk met runderenkels aanzetten hier in de buurt...
Vlees is hier (in de buurt) goed te krijgen, hoor. Sietie was al genoemd en er komt ook nogal eens wat út it Grinser lân.

Daarnaast zijn er zeer regelmatig transporten vanuit Noord-Holland, komt Lupa bezorgen of er rijdt iemand naar Zwolle of Harderwijk.

Kortom: houd het forum in de gaten en dan komt het goed!
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2263410
Ronald schreef: Vlees is hier (in de buurt) goed te krijgen, hoor. Sietie was al genoemd en er komt ook nogal eens wat út it Grinser lân.

Daarnaast zijn er zeer regelmatig transporten vanuit Noord-Holland, komt Lupa bezorgen of er rijdt iemand naar Zwolle of Harderwijk.

Kortom: houd het forum in de gaten en dan komt het goed!
Voor de transporten geld meestal vanaf 10 kilo. Dat is voor mij wel een beetje veel. Ja of ik hoef maar 1x per half jaar te willen bestellen ;)
Vandaar dat ik op zoek naar meerdere kleine bestellers ben vanaf 5 kilo of zo.
Kan ik bij Sietie zelf barfprodukten krijgen dan? Ik dacht dat zij alleen vervoerster was.
O ja, indien iemand wat in de buurt van deventer/apeldoorn ziet kan ik eventeel om het weekend als vervoer ingeroepen worden.
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2263578
Atlas? ben ik geweest, ik kreeg verschillende zakken mee waar het 1 en ander in zat. kostte bijna niets. maar was ook niet echt veel.
Ik denk dat het beter is echt maandags een bestelling te doen en dinsdag op te halen.  ;)
Door millyckk
#2263646
zhiva schreef: Voor de transporten geld meestal vanaf 10 kilo. Dat is voor mij wel een beetje veel. Ja of ik hoef maar 1x per half jaar te willen bestellen ;)
Vandaar dat ik op zoek naar meerdere kleine bestellers ben vanaf 5 kilo of zo.
Kan ik bij Sietie zelf barfprodukten krijgen dan? Ik dacht dat zij alleen vervoerster was.
O ja, indien iemand wat in de buurt van deventer/apeldoorn ziet kan ik eventeel om het weekend als vervoer ingeroepen worden.
Ik woon wel niet in Friesland,maar wel in Deventer. Als ik zelf iets moet ophalen uit Apeldoorn,wil ik best meenemen naar Deventer. Heb geen vriesruimte over, maar eventueel zou een eventuele bestelling wel een nachtje in de schuur kunnen logeren als het niet te warm is.
Door jara
#2263825
Ik zit in Steenwijk, werk in Heerenveen en ben regelmatig in omgeving Joure, dus redelijk nabij Sneek. Ik bestel regelmatig mee met lijntjes vanuit het zuiden tot Zwolle of via NO-polder.
Misschien dat je op die manier een x wat mee kunt bestellen...
Gebruikersavatar
Door porza
#2263832
echtenerbrug .
ik kan goed koop aan kippecarcas komen.
voor 45 cent per kilo mooie karkassen en keurig verpakt per 10 kilo

verder bestel ik vaak bij herby of lotgering
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2264484
er komt een lijntje van Lida S. deze kant uit, is er iemand die met mij 10 kilo zalmrepen en kippenekken wil delen?
of eventueel iets anders wat ze heeft?

Porza : dat is zeker niet verkeerd. zou ik die bij jou kunnen bestellen en eventueel in het weekend kunnen ophalen?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door