Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Kaar
#2666311
Ik begreep dat jij niet kon Zhiva met de geitjes in juni.
Is er iemand anders die heen gaat en die liftende geitjes mee wil nemen?
Door celuna
#2666320
Ik zal vanavond met mijn vriend overleggen hoeveel wij extra mee kunnen nemen aan geitjes. Wij rijden richting oosterwolde fr via zwolle
Door UBstaring
#2678887
Hallo mensen, ik ben nieuw hier en wil beginnen met BARF voor mijn chihuahua. Ik woon in Harlingen. Zijn daar ook barfers, of is er dichtbij iets te koop/te bestellen? Alvast bedankt!

PS ik zag dat gelukkigdier.nl wel in Bolsward bezorgt, zijn er mensen uit die plaats op het forum? Ze (=gelukkigdier) willen wel afspreken op een parkeerplaats maar dat vind ik te onhandig en te onzeker. Als we het gewoon ergens in Bolsward zouden kunnen afhalen is dat voor mij een betere mogelijkheid. Dichterbij is natuurlijk nog beter ...
Laatst gewijzigd door UBstaring op do 23 mei 2013, 12:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2678893
Hoi en welkom hier. Ik woon vlak bij je (Sneek) en bestel veel bij Petspassion.nl. Tevens rijd ik ook af en toe op lijntjes vanuit Zwolle.  Hou de vraag en aanbod dus goed in de gaten ;-) Aangezien je maar een klein hondje hebt kan het zijn dat je 5 kg minimale afname bij 1 van de lijntjes erg veel vind ( snap ik) dus als je eens wat wilt delen kan je dat hier gewoon aangeven.
Gebruikersavatar
Door Hylos
#2679233
Ik meld me ook maar even hier..  ;)
Woon in Leeuwarden en bestel ook veel bij petspassion.
Ben momenteel alleen wel bezig met grotere hoeveelheden dus hou me aanbevolen!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2679235
Ik bestel ook vaak bij petspassion. Momenteel ligt de eigenaresse in het ziekenhuis (staat ook op de site gemeld), dus het zou logischerwijs kunnen zijn dat de service nu ietsje minder vlot is. Normaal gesproken is de service en kwaliteit dikke prima!

Ik bestel ook regelmatig bij Lupa of Degomeat. Die laatste komt al vanaf 100 euro gratis bezorgen. Dat is voor een chihuahua een hele flinke bestelling, maar door samen te bestellen is dat al snel opgelost. Dan zal je alleen wel je bestelling in Leeuwarden af moeten halen. Net als bij lijntjes, delen gebeurd wel vaker bij grotere bulkhoeveelheden.
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2679623
Kaela schreef: Ik bestel ook vaak bij petspassion. Momenteel ligt de eigenaresse in het ziekenhuis (staat ook op de site gemeld), dus het zou logischerwijs kunnen zijn dat de service nu ietsje minder vlot is. Normaal gesproken is de service en kwaliteit dikke prima!
Hey karin, waar zie je dat op de site van Karin dan? Ik heb wel een mail gekregen dat ivm zwangerschapsverlof Olaf het voorlopig even alleen moet doen maar zie niets op de site... Mag toch wel hopen dat alles goed met het kindje is.... :-X
Door Sno
#2713371
Hoi allemaal,
vraagje: is er iemand uit deze groep die vleesjes besteld heeft bij spynxlover levering 1e zaterdag van augustus (apeldoorn) en richting het noorden rijdt en voor ons ook wat vleesjes mee zou willen nemen?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2715685
zhiva schreef: Hey karin, waar zie je dat op de site van Karin dan? Ik heb wel een mail gekregen dat ivm zwangerschapsverlof Olaf het voorlopig even alleen moet doen maar zie niets op de site... Mag toch wel hopen dat alles goed met het kindje is.... :-X
Béétje late reactie, maar dat heeft heel tijdelijk op de site gestaan. Inmiddels al weer meerdere keren contact gehad, niet te diepgaand, maar het bericht was dat het goed ging.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2715688
Sno schreef: Hoi allemaal,
vraagje: is er iemand uit deze groep die vleesjes besteld heeft bij spynxlover levering 1e zaterdag van augustus (apeldoorn) en richting het noorden rijdt en voor ons ook wat vleesjes mee zou willen nemen?
Nee, voor dit lijntje op deze afstand geen belangstelling. Voor die prijzen en producten bestel ik het net zo gemakkelijk bij een leverancier.
Door Sammiej1989
#2724167
Ik kom ook uit Leeuwarden! Ik begin net pas dus zal denk ik de eerste keer nog afhankelijk zijn van de online winkels en de markt, 5kg is voor mijn diepvriesje denk ik net teveel haha ;)

Ik zal dit topic in de gaten houden voor het delen van vlees! :)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door