Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Brigitte
#2265685
Ik zie dat er veel over de A15 gaat, wij wonen in Herwijnen, vanuit R'dam net voorbij Gorinchem, dus tussen Heidi, Berna en Manon in, net 2 km. in Gelderland
Brigitte
Gebruikersavatar
Door MerelsMommy
#2267936
Ik kom uit Zoetermeer. Woon vlak bij Borke.
Ik doe regelmatig samen met Vivianne uit Delft.
En voor nog een of twee vriendinnen hier in Zoetermeer.
Flyball-Junkies schreef: Ik heb een overzicht gemaakt op blz 1.
Ik hoop dat het overzicht zo duidelijk is en dat ik geen fouten gemaakt hebt en dat ik iedereen die tot nu toe gereageerd hebben vermeld heb,mocht dat nou niet het geval zijn laat het me dan aub even weten dan kan ik dat aanpassen.
Laatst gewijzigd door MerelsMommy op vr 24 feb 2012, 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Jasmin
#2269121
Berna schreef: ZH-barf-ers…. Zijn er mensen die haas bestellen bij Sarah? Wellicht kunnen we een lijntje maken? Ik kan zelf niet zo veel meenemen. Voor als nog rij ik voor 2 kratten naar Alphen (een voor mezelf, een voor Manon). Maar misschien kunnen we, met dit verzameltopic, wel iets efficiënter te werk gaan ;-). Brandstofprijzen zijn niet mis tegenwoordig.

Ik bedenk maar iets; iemand uit R’dam haalt het in Alphen, ik haal het daar op en mensen langs de A15 kunnen dan mee liften (tot Gorinchem). U roept maar.
Ik ga ook kratten haas halen in Alphen. Heb voor Doresa en mijzelf 3 kratten, dus er kan nog wel wat bij. Delft is mijn bestemming.

VivianneB woont ook in Delft, maar die heeft dit topic nog niet gezien kennelijk, dus bij deze meld ik haar maar aan.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door