Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3148974
TomsBorders schreef: ik ga het nog even bedenken, zou wel wat meer parelhoenkarkassen willen, en kan het dan mee naar den haag nemen voor anderen
TiPo schreef: Ik ga zaterdag 19 sept vlees halen bij Conny http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 687.0.html
Ik kan nog ca 200 kg extra meenemen tegen vervoerskosten van 10 cent/kg. Ik woon in Langerak (omgeving Gorinchem)
Tom lijken die spullen van Aurora Borialis niets? die zitten redelijk goed in de prijs..kunnen we met Tipo meebestellen? http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 687.0.html
Door Nynke
#3148976
mijn vriezer zit erg vol, maar ik zou heel graag voor Yesco een paar kilo eendennekken willen kopen. Wie weet of daar misschien een aanbod voor is ?
Ik zie tegenwoordig door de bomen het bos niet meer  :-\ :-\
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3148978
Nynke schreef: mijn vriezer zit erg vol, maar ik zou heel graag voor Yesco een paar kilo eendennekken willen kopen. Wie weet of daar misschien een aanbod voor is ?
Ik zie tegenwoordig door de bomen het bos niet meer :-\ :-\
Ik zie bij de link van Tipo dat Aurora Borealis eendennekken heeft.. ik wil eventueel wel delen maar heb zelf geen auto. ik kan wel met trein naar Rotterdam
Laatst gewijzigd door Aquillo op di 01 sep 2015, 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3149084
Jacqueline&Rica schreef: het is jammer dat ik qua barf spullen nog redelijk vol zit, heb alleen wat dingetjes nodig om te drogen.
lamspluk van Aurora borealis is heel goed te drogen
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#3149096
Jacqueline&Rica schreef: 12 september komt floris24 weer naar Zuid Holland, ik ga sowieso wel wat bestellen. Zijn er mensen die eventueel mee willen bestellen? Zodat we de bezorgkosten kunnen delen? Ik woon zelf ik Zoetermeer :)
Misschien heb ik dan ook wat nodig en woon ook in Zoetermeer.
even de lijst opzoeken.
Door Nynke
#3149181
Aquillo schreef: Ik zie bij de link van Tipo dat Aurora Borealis eendennekken heeft.. ik wil eventueel wel delen maar heb zelf geen auto. ik kan wel met trein naar Rotterdam
Tipo woont in Langerak zie ik, da's nog wel te doen, ik zal hem/haar een peebeetje doen. Hoeveel kilo wil jij dan ? Elk de helft doen, dus 7,5 ??
Door Jantina
#3149228
Nienke, ik wil ook wel wat droogspul bestellen. Ik woon weer halverwege jou en Gorinchem... Ik kan het dan allemaal wel weer in Langerak ophalen eventueel?
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3149237
Nynke schreef: Tipo woont in Langerak zie ik, da's nog wel te doen, ik zal hem/haar een peebeetje doen. Hoeveel kilo wil jij dan ? Elk de helft doen, dus 7,5 ??
ja de helft is goed als je meer wilt ook. want ik wil daarnaast ook graag lamspluk gaan bestellen eventueel ook delen.
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3149250
JoepenLola schreef: Word er gezamelijk besteld in Den Haag,zoja dan bestel ik graag mee.En waar is het dan op te halen?
doel je op spullen van Floris? of die van aurora Borealis? want ik bestel in ieder geval niet Bij Floris.. dan zou je Tom moeten PBen
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door