Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Monique77
#3024227
Arline schreef: Door de lijntjes volgestampte vriezers, maar helaas geen pens meer :( Iemand in omgeving Gorinchem die pens voor mij heeft, of een tip waar in de buurt ik het vandaan kan halen?
Slagerij West in Rotterdam heeft pens, maar dat zal denk ik wat te ver zijn voor je ?
Gebruikersavatar
Door Ina
#3024311
Jouls schreef: Jouls heeft nog nooit patrijs gegeten, wel heb ik eens fazant en duif geprobeerd en dat was geen succes.
Ik houd het in mijn achterhoofd Ina en als ze al naar een andere vriezer zijn gevlogen heb ik pech. In iedergeval heel erg bedankt voor het aanbod.
Als fazant en duif tot nu toe ook geen succes waren, zou ik dus niet gokken op patrijs.
Ik had hoop dat dit wild wel gegeten zou worden, maar niet dus.

Ieder ander die interesse heeft..., gratis af te halen, een kilo geplukte en onthoofde patrijs :)
Gebruikersavatar
Door Jouls
#3024339
Ina schreef: Als fazant en duif tot nu toe ook geen succes waren, zou ik dus niet gokken op patrijs.
Ik had hoop dat dit wild wel gegeten zou worden, maar niet dus.

Ieder ander die interesse heeft..., gratis af te halen, een kilo geplukte en onthoofde patrijs :)
Daar was ik ook al een beetje bang voor Ina....
Nogmaals bedankt voor het meedenken en hopelijk vliegen ze gauw uit je vriezer!
Door Arline
#3024353
Monique77 schreef: Slagerij West in Rotterdam heeft pens, maar dat zal denk ik wat te ver zijn voor je ?
Bedankt.
Opzich wel toe doen, maar ze hebben geen site toch? Is het assortiment hetzelfde als van islam center rdam? West ben ik nl nog nooit geweest. Moet je van te voren bestellen of kun je gewoon langs?
Gebruikersavatar
Door TiPo
#3024409
Arline schreef: Door de lijntjes volgestampte vriezers, maar helaas geen pens meer :( Iemand in omgeving Gorinchem die pens voor mij heeft, of een tip waar in de buurt ik het vandaan kan halen?
Hoeveel heb je nodig? Ik heb gemalen runderpens van herbyvers daar kan je wat van overnemen? Ik woon in langerak kwartiertje van gorinchemAfbeelding
Gebruikersavatar
Door pluk
#3024413
Ina schreef: Als fazant en duif tot nu toe ook geen succes waren, zou ik dus niet gokken op patrijs.
Ik had hoop dat dit wild wel gegeten zou worden, maar niet dus.

Ieder ander die interesse heeft..., gratis af te halen, een kilo geplukte en onthoofde patrijs :)
Mmm, patrijs stond ook op mijn lijstje. Maar fazant en duif wordt hier ook niet gegeten. Heb je die kilo mogelijkerwijs geportioneerd? Want ik zou er wel eentje willen proberen.
Anders ga ik (waarschijnlijk tegen beter weten in) toch bestellen. Kan ze altijd nog in de droger gooien ;)
Door evenstar
#3024433
Om zo zoveel tijd wordt er ook eendennekken en karkas gehaald en biologische kipkarkassen . Is wel per doos van 10 kg. Ophalen dan in Nootdorp. Rand Ypenburg/Leidschenveen
Gebruikersavatar
Door Ina
#3024472
pluk schreef: Mmm, patrijs stond ook op mijn lijstje. Maar fazant en duif wordt hier ook niet gegeten. Heb je die kilo mogelijkerwijs geportioneerd? Want ik zou er wel eentje willen proberen.
Anders ga ik (waarschijnlijk tegen beter weten in) toch bestellen. Kan ze altijd nog in de droger gooien ;)
Ik heb in de vriezer met porties ook vast nog wel een zakje liggen waar er 1 samen verpakt is met iets anders, maar dan moet ik even kijken.
Mocht dat zo zijn, wil ik die er wel uitvissen en even laten weten als je interessse hebt in 1 patrijsje.
Patrijsjes zijn trouwens niet zo groot hoor, ik denk tussen de 100 en de 150 gram...., wilde gok :whistle:
Gebruikersavatar
Door Manon
#3024473
Arline schreef: Door de lijntjes volgestampte vriezers, maar helaas geen pens meer :( Iemand in omgeving Gorinchem die pens voor mij heeft, of een tip waar in de buurt ik het vandaan kan halen?
Hier (hellouw) heb ik ook nog wel wat pens voor je evt... (denk een bonk van een kg of 8 aan runderpens voor 5 euro) :)
Laatst gewijzigd door Manon op do 20 nov 2014, 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3024488
Ina schreef: Ik heb in de vriezer met porties ook vast nog wel een zakje liggen waar er 1 samen verpakt is met iets anders, maar dan moet ik even kijken.
Mocht dat zo zijn, wil ik die er wel uitvissen en even laten weten als je interessse hebt in 1 patrijsje.
Patrijsjes zijn trouwens niet zo groot hoor, ik denk tussen de 100 en de 150 gram...., wilde gok :whistle:
Oh, dat zou fijn zijn :) Ben al eerder het schip in gegaan met een bestelling waarvan ik de helft kon weggeven.
100-150 gram is precies een mooi gewicht, Scott eet maar 150 per dag :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3024515
Ina schreef: De patrijsjes liggen (heel geduldig) te wachten in Leidschenveen - Den Haag
Dat is me net ff te ver uit de buurt, op de brommer, sorry. Maar ik lees dat Pluk ook belangstelling heeft :)
Gebruikersavatar
Door Ina
#3024579
pluk schreef: Oh, dat zou fijn zijn :) Ben al eerder het schip in gegaan met een bestelling waarvan ik de helft kon weggeven.
100-150 gram is precies een mooi gewicht, Scott eet maar 150 per dag :biggrin2:
Ik heb even gekeken en er zijn er twee naast de kilo die nog als klomp verpakt ligt.
Als je die twee wil hebben moet je maar even een pb-tje sturen.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door