Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Vivianneb
#2860267
bellabeest schreef: vandaag het rundvlees gehad van de rit vanuit delft. weet ff niet wie het geregeld had
eerste kilo zojuis gesneden om te drogen. en ben blij dat ik het gesneden hem en niet zo gevoerd wat ik normaal doe
kwam er stukken plastic in tegen, waarmee normaal prijskaartjes aan kleding word geschoten

Afbeelding

zo kwam ik er een stuk of 5 tegen in een stuk vlees van 1 kilo
dus voor de mensen die hier ook van hebben let aub heel goed op, dit zat in het binnenstuk van het vlees!
Zou het ook even tegen Mona zeggen... heb meerdere blokken gehad (van een andere levering, zelfde leverancier) maar ik ben het nog nooit tegen gekomen (blokken wogen ook veel meer dan een kilo.. zeker 2 kg)
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2860302
Ik zal opletten hier... zo 1.2.3 niet tegen gekomen met verdelen..
Maar ik kon hele grote stukken in zakken doen dus niet goed in het vlees kunnen kijken..
Door bellabeest
#2860357
Vivianneb schreef: Zou het ook even tegen Mona zeggen... heb meerdere blokken gehad (van een andere levering, zelfde leverancier) maar ik ben het nog nooit tegen gekomen (blokken wogen ook veel meer dan een kilo.. zeker 2 kg)
ja klopt maar had hem door midden gezaagd en toen 1 kilo laten ontdooien
Gebruikersavatar
Door Binkeman
#2863365
Ik ben nieuw hier op het forum. Wij wonen in Herkingen (Goeree-Overflakkee).
Mijn naam is Charlotte en wij hebben 7 honden die NRV eten.
Heb net alles binnen en heb nu niks nodig, maar ik dacht ik meld mij even aan.  :)
Als er gereden moet worden kunnen wij wel in de weekenden.
Gebruikersavatar
Door Binkeman
#2863717
Ik ben gisteren bezig geweest om een onderschrift te maken, maar dat lukt nog niet erg  ::)
Wij hebben 1 JR, 1 ruwharige teckel, 4 Engelse bassets en 1 Franse.
Zal vanavond eens uitzoeken hoe dat moet. De avatar is tenslotte ook gelukt.  :)
Gebruikersavatar
Door Jouls
#2864998
Hallo allemaal,

Ik zou zo graag mee willen bestellen bij Mini`3-tal voor konijn kk, maar 10 kg is teveel voor mij (miss toch een grotere vriezer aanschaffen ;-) ) is er misschien iemand in de omg. van Den Haag van wie ik wat kg`s kan overnemen?
Gebruikersavatar
Door DebbieV
#2865413
Jouls schreef: Hallo allemaal,

Ik zou zo graag mee willen bestellen bij Mini`3-tal voor konijn kk, maar 10 kg is teveel voor mij (miss toch een grotere vriezer aanschaffen ;-) ) is er misschien iemand in de omg. van Den Haag van wie ik wat kg`s kan overnemen?
Hoeveel zou je willen hebben, ik wilde ook nog karkas bestellen. Komt hier wel op, dus je kan hier wel wat kilo's overnemen. Woon in Zoetermeer.
Gebruikersavatar
Door Neally
#2865447
Oh, ik wil ook graag konijnkarkas (puntmutsjes?) van mini's 3tal kopen. Maar 10 kilo is echt veel te veel. Ik heb het al in het topic gevraagd, maar hier is waarschijnlijk beter.  :biggrin2:
Zou ik met 1 van jullie mee mogen delen?
Gebruikersavatar
Door Jouls
#2865722
DebbieV schreef: Had nog op tijd 10 kg karkas besteld dus kunnen met zijn 3en delen
Wow dat is mooi DebbieV :D ik wil heel erg graag met jullie delen!
Ik zou ong 2-3 kg willen en dan het liefst ook puntmutsjes (ivm mijn kat).
Ik woon in Leidschenveen dus Zoetermeer is gemakkelijk aan te rijden (als jij ze tenminste ophaalt, laat het me maar ff weten).
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door