Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door orinake
#2733778
evenstar schreef: Mijn man rijdt vrijdag 6 september naar BOZ.
Dus wil er iemand bestellen bij orinake dan kunnen wij het meenemen naar Nootdorp.
Voor BOZ kan er denk ik nog een 300kg mee ;)
Dit weekend ga ik alles eens uittellen per lijntje ;)
Door Ingrid S
#2743543
Naomi M. schreef: Gaat er nog iemand bij Sphynxlover bestellen voor 16 september? In de buurt van Rotterdam/Drechtsteden?
nee maar wel konijn 20 september en 28 september lama enzo van sietie
Door Louise G.
#2761070
Hallo allemaal,

Even OPNIEUW voorstellen.

Ik heb mijn gebruikersnaam en E-mailadres veranderd. Mijn gebruikersnaam was JASMIN (te Delft) en is nu geworden LOUISE G.

Jasmin is de naam van één van mijn honden en dat gaf nogal eens verwarring, ook met een van de andere leden, Jasmijn, dus dan maar mijn eigen naam gebruiken, Louise. Mijn familie noemt mij Loes, maar Louise is mijn eigenlijke naam.

Voor mijn contacten: binnenkort sluit ik de Jasmin account met het andere E-mailadres, maar ik zal je nog wel even persoonlijk een berichtje sturen.

Groetjes,
Louise
Door Jantina
#2763586
Onze buren hebben Limousin runderen die op natuurlijke wijze worden gehouden. (Grazers)
Sinds kort eten wij zelf het vlees van hun runderen en ik kan voor de honden de restproducten als pens, lever, tong, hart krijgen.
Nou geef ik zelf voornamelijk KVV dus ik heb er niet veel aan, maar zou iemand interesse hebben? En wat mag zoiets kosten? Dan vraag ik het graag na of we het voor die prijs zouden mogen hebben.
Door Nynke
#2763671
Jantina schreef: Onze buren hebben Limousin runderen die op natuurlijke wijze worden gehouden. (Grazers)
Sinds kort eten wij zelf het vlees van hun runderen en ik kan voor de honden de restproducten als pens, lever, tong, hart krijgen.
Nou geef ik zelf voornamelijk KVV dus ik heb er niet veel aan, maar zou iemand interesse hebben? En wat mag zoiets kosten? Dan vraag ik het graag na of we het voor die prijs zouden mogen hebben.
ik zou dolgraag een lever willen hebben !! En nu weet ik helemaal niet hoeveel zo'n ding weegt :-[ :-X maar misschien 2,50 per kilo o.i.d. ?? :-\ :-\
Door mona
#2763914
Jantina schreef: Onze buren hebben Limousin runderen die op natuurlijke wijze worden gehouden. (Grazers)
Sinds kort eten wij zelf het vlees van hun runderen en ik kan voor de honden de restproducten als pens, lever, tong, hart krijgen.
Nou geef ik zelf voornamelijk KVV dus ik heb er niet veel aan, maar zou iemand interesse hebben? En wat mag zoiets kosten? Dan vraag ik het graag na of we het voor die prijs zouden mogen hebben.
ja ook ik hier wel interesse in tong, en pens
Door cocheta
#2763938
Jantina schreef: Onze buren hebben Limousin runderen die op natuurlijke wijze worden gehouden. (Grazers)
Sinds kort eten wij zelf het vlees van hun runderen en ik kan voor de honden de restproducten als pens, lever, tong, hart krijgen.
Nou geef ik zelf voornamelijk KVV dus ik heb er niet veel aan, maar zou iemand interesse hebben? En wat mag zoiets kosten? Dan vraag ik het graag na of we het voor die prijs zouden mogen hebben.

Hoi Hoi

Ik wil ook wel zo 2kg lever als leuke prijs is :)
Door Vivianneb
#2763942
Gevonden hier op bp  :)

Ging ook over bio koeien en stieren
De pens weegt zo'n 17 kilo.
Een lever weegt zo'n 15 kilo.
Een hart weegt zo'n 5,5 kilo.
De nieren wegen zo'n 2,5 kilo.

Ik heb interesse in de longen  :biggrin2:
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door