Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door judith1967
#2701528
Nynke schreef: Bedankt !! Ik heb even een peebeetje verstuurd of Judith het misschien voor me mee kan nemen :) :)
En je hebt pb terug ;)

Maar zie nu net dat ze de stop erop heeft gezet! :-[
Laatst gewijzigd door judith1967 op zo 23 jun 2013, 10:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nynke
#2701942
judith1967 schreef: En je hebt pb terug ;)

Maar zie nu net dat ze de stop erop heeft gezet! :-[
Ja, helaas pindakaas voor mij :biggrin2: :biggrin2: had ik maar niet op vakantie moeten gaan :biggrin2: :biggrin2:
Door Nynke
#2701970
Aquillo schreef: nynke, is een levering van paard door Lida voor jou te doen? die komt 27 juli naar Kijkduin. of mss is er iemand die mee wil nemen voor je
Ik zal eens even kijken, dankjewel !!! :-*
Door malinois.
#2706774
Hoi, ik ben nieuw hier.. en zit met het volgende: Ik voer standaard in principe kvv met in het weekend wat barf en/of vlees. Gezien de hoeveelheid KVV in mijn vriezer heb ik maar erg weinig ruimte voor het BARF gedeelte en kan dus alleen maar 'in het klein' bestellen. Ik bestel zo af en toe met iemand mee uit Roosendaal bij Degomeat maar ik zou het fijn vinden als ik zo af en toe ook met anderen mee kan bestellen in de buurt. Ik woon in de gemeente Moerdijk.
Door malinois.
#2707493
Nynke schreef: Malinois; Misschien kun je een tafelmodel vriezertje extra aanschaffen??
Ik heb een enorme vrieskist :-) maar daar liggen dus ruim 7 kratten kvv in en er blijft dus maar een klein gedeelte over voor BARF produkten. Maakt ook niet zoveel uit want ik voer het maar eens per week, maar het zou wat makkelijker zijn als ik tussendoor ook eens ergens in de buurt wat zou kunnen ophalen/meebestellen dan alleen via Degomeat...

(ik lees net dat ik me in het eerste bericht moest voorstellen :-X sorry... vergeten... Ik ben Malinois., heb 3 mechelaars en voer dus KVV en eens per week BARF.)
Door malinois.
#2708347
Nynke schreef: Die Mechelaars verbazen me niets gezien je inlognaam :D en als je de kvv zonder kratten in de vriezer legt ?? :-\
:-) ze liggen er al zonder kratten in ;-) sorry niet duidelijk gezegd... maar heeft geen haast hoor ik hou het gewoon een beetje in de gaten en misschien kan ik een keer meebestellen ergens of met iemand...
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door