Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door KarinM
#2499041
Monique77 schreef: Helemaal goed ! Ik ga Daan nu een groene leem kuur geven en wil daarna starten met chlorella :)
Dus als ik bij Deesje op de lijst mag heel graag !!

Edit, ik wilde Deesje een pb sturen... Maar wie is Deesje ? :shy:
Waarvoor geven jullie dit? Ik heb van Lizzy dit advies gekregen om te geven voor de hond van mijn zoon in Servie omdat die hond niet genoeg afwisselend (niet genoeg afwisselend bevleesd bot en weinig keus in spiervlees) kon eten, dus ik begreep dat het was om de tekorten zo aan te vullen, daarom ben ik benieuwd waarom jullie dit geven.


Karin
Door Roosjes3
#2503476
Hoi allemaal!  ;)

Ik kom uit Delft en zou graag mee gaan doen met bestellingen hier in de buurt. Hoe werkt het? Moet ik me daarvoor opgeven of kan ik gewoon reageren op berichten?

Groetjes Anne & Friese stabij Julius
Gebruikersavatar
Door Berna
#2503516
Iemand uit zuid holland- zuidoost :D die komende week ergens vlees besteld? Ik kom wat te kort. Een kilo of 20. Ik wil dit eigenlijk bij degomeat oid bestellen. Maar laten bezorgen voor 20 kilo is eigenlijk gekkenwerk (erg prijzig...)

IEMAND??
Door Nynke
#2503620
Roosjes3 schreef: Hoi allemaal! ;)

Ik kom uit Delft en zou graag mee gaan doen met bestellingen hier in de buurt. Hoe werkt het? Moet ik me daarvoor opgeven of kan ik gewoon reageren op berichten?

Groetjes Anne & Friese stabij Julius
Hoi Anne, welkom op Barfplaats :) :) Je kunt bij de betreffende bestellingen kijken of er lijntjes zijn die jouw kant opgaan, of je kunt zelf kijken tot hoever je wilt rijden :) maar sowieso moet je het topic waarn je bestelt zelf in de gaten houden :)


Berna; kom je iets specifieks tekort? Iets wat een ander misschien wil doorverkopen? Anders zou ik, als ik jou was, gewoon een nieuw topic openen ;)
Gebruikersavatar
Door Berna
#2503639
Niet heel specifiek.. 15kg karkas en 5 kilo spiervlees... als iemand iets 'over' heeft...dan kan dat natuurlijk ook!

Ik red het net niet tot de levering van Orinake  ;)
Gebruikersavatar
Door Manon
#2503940
Berna schreef: Niet heel specifiek.. 15kg karkas en 5 kilo spiervlees... als iemand iets 'over' heeft...dan kan dat natuurlijk ook!

Ik red het net niet tot de levering van Orinake ;)
Als je echt bij degomeat gaat bestellen; bestel dan als spiervlees de kalkoenfilet a 2 euro per kg. Die ziet er echt super uit! ;)
Door Breeze
#2504015
Manon schreef: Als je echt bij degomeat gaat bestellen; bestel dan als spiervlees de kalkoenfilet a 2 euro per kg. Die ziet er echt super uit! ;)

Sterker nog die IS super, want ik heb die ook.

Breeze
Gebruikersavatar
Door Berna
#2504062
Thanks voor de tips!
Ik wacht even af of Jantina mee besteld bij degomeat.
Naa Spijkenisse is een beetje heel ver mij. Maar als Jantina mee besteld dan verandert dat. Want ik werk vlakbij haar in de buurt. En als we dan toch bestellen dan bestel ik de kalkoenfilet :-)
Gebruikersavatar
Door Monique77
#2507124
De Geijsjes schreef: in de vraag en aanbodhoek is een bericht over chlorella etc van Deesje :D
:D :D :D En ze was ook al zo lief om een pb te sturen dat het er stond !! Heb besteld hoor :biggrin2:
Door Jasmin
#2508940
Roosjes3 schreef: Hoi allemaal! ;)

Ik kom uit Delft en zou graag mee gaan doen met bestellingen hier in de buurt. Hoe werkt het? Moet ik me daarvoor opgeven of kan ik gewoon reageren op berichten?

Groetjes Anne & Friese stabij Julius
Hé hallo Anne, weer een aanwinst in Delft. Welkom! We zijn nu met 4 Delftenaren hier op Barfplaatst. Dat gaat de goede kant op!
Door miik
#2509068
Ik heb mn profiel ook aangepast ;)
Ik woon al een tijdje niet meer in Enkhuizen namelijk.
Ik varieer tussen mn eigen huisje in Noordwijk, vriendje in Leiden, en ouders in Wateringen..... en alles wat daar tussen ligt  :P
Door Jasmin
#2511313
miik schreef: Ik heb mn profiel ook aangepast ;)
Ik woon al een tijdje niet meer in Enkhuizen namelijk.
Ik varieer tussen mn eigen huisje in Noordwijk, vriendje in Leiden, en ouders in Wateringen..... en alles wat daar tussen ligt :P
Hé, dan ben jij tegenwoordig ook een Zuid-Hollandse, Linda. Op BP loop je al een tijdje mee, maar welkom in deze club dan! ;)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door