Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Ramses1
#3026700
Dagmar S schreef: Super dan zou ik daar ook wel 10 kilo van willen hebben. Weet je al wanneer je deze kant op komt? Tenminste als er nog meer belangstelling is.
Ik stuur je even een pb
Gebruikersavatar
Door Jura&Mahru
#3027360
Ramses1 schreef: Heeft provincie Groningen interesse in Lamavlees?

Bij interesse kan in het vrijdag a.s. meenemen op mijn ritje. Ik rij de A7 af tot Zuidhorn en kan op een paar plaatsen stoppen.
Het is prachtig mager in blokjes gesneden industrievlees en het is verpakt in een doos van 2 x 5 kilo en kan dus eventueel makkelijk gedeeld worden.
Per doos van 10 kilo (3,50 per kilo)

Ik heb je een PB gestuurd. :)
Door Lida. S
#3028649
Ik kan momenteel voldoende haaskarkas krijgen. Het zit in kleine doosjes (ongeveer tussen de 4 en 7 kg). 2,75 euro per kg. Afhalen in Scheemda. Ik rijd regelmatig naar stad Groningen en kan het dan meenemen, en natuurlijk kan ik het meenemen op mijn ritjes naar Den Haag
Laatst gewijzigd door Lida. S op do 22 jan 2015, 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door luuntje
#3061770
Ik had het ookal in het geitjes topic gezet, maar ook nog maar even hier
Wie uit omgeving winschoten, pekela, scheemda en bij stadskanaal belangstelling heeft voor de geitjes, wij willen wel meenemen voor anderen. 
Gebruikersavatar
Door Lettie
#3061779
Dat zou heel mooi zijn Luuntje, Emmen is op zich prima te doen maar het is onzin om achterelkaar aan te rijden.
Dus maak ik graag gebruik van het aanbod. Ik heb in principe 10 geitjes besteld.
Als er vervolgens iemand is die ze naar Groningen wil hebben kan ik dat wel doen want ik kom daar een keer of drie in de week en mijn man ook dus samen zo'n zes keer in de week ;)
Door lianneke
#3061832
luuntje schreef: Ik had het ookal in het geitjes topic gezet, maar ook nog maar even hier
Wie uit omgeving winschoten, pekela, scheemda en bij stadskanaal belangstelling heeft voor de geitjes, wij willen wel meenemen voor anderen.
O, hier zou ik graag gebruik van maken. Ik woon in Wildervank, naast Stadskanaal.
Zou 5 stuks lukken?
Groetjes, Lianne
Gebruikersavatar
Door luuntje
#3061833
Als jij in het topic aangeeft dat het met mij mee moet? Ik zal zelf ook een lijstje maken en meenemen, maar voor de zekerheid wel vermelden.
Door lianneke
#3061840
luuntje schreef: Als jij in het topic aangeeft dat het met mij mee moet? Ik zal zelf ook een lijstje maken en meenemen, maar voor de zekerheid wel vermelden.
Doe ik! Thanx.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door