Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door donna
#3202108
Jura&Mahru schreef:Op zich wel maar het zijn voor mij echt te grote hoeveelheden helaas. Zou graag paardenvlees willen bijvoorbeeld maar dan maar 5kg. Niet zo handig denk ik.
Ik wil ook wel mee bestellen :)
Door moimo
#3202123
Hallo
mag friesland ook mee doen?
Woon in Bakkeveen maar heb auto en misschien mag ik het dan in Tolbert ophalen?
Heb maar een kleine hond en een kleine vriezer, ben daarom op zoek naar adresjes waar ik per kilo zou kunnen kopen.

met vriendelijke groet; Monique
Gebruikersavatar
Door mariekes_katten
#3202444
Hoi hoi,

Tolbert levert alleen in grote hoeveelheden (vanaf 10 kilo).
Hoeft geen probleem te zijn als vele kleintjes 1 of 2 grote kunnen maken.
Ikzelf heb een vrij grote vriezer en 4 katten, dus tamelijk veel 'omzet' voor wat het zachtere bottenspul betreft net als voor spiervlees.
Dus als we samen met enkele meebestellers alles bij elkaar opgeteld krijgen staat mijn aanbod voor een rondje rijden nog steeds :)
Gebruikersavatar
Door mariekes_katten
#3202724
100 kilo kvv ;D lust u nog peultjes...

Daar heb ik met mijn viertal ook veel te veel aan (past wel in de vriezer maar blijft dan te lang liggen).
Hopen dat zich meer liefhebbers melden voor kvv. ;)
Gebruikersavatar
Door harmanda.olthof
#3221751
Ik kom mij hier ook melden.
Sinds een jaar voer ik kvv (lotgering) aangevuld met barf aan mijn Border Collie genaamd Boco. Boco is 3 jaar oud. Wij wonen in Hoogezand.

Nu heb ik net mijn vriezer vol besteld maar er komt altijd weer ruimte in. Dit lijkt mij een goed alternatief om ook andere dingen te proberen en niet afhankelijk te zijn van de hele grote hoeveelheden. Want ik heb niet zo'n hele grote vriezer.
Gebruikersavatar
Door 3Laska
#3229132
Ik woon in Appingedam. wil ook graag voor kvv`s meebestellen . Ik heb ook maar een klein aantal nodig. Ik kom geregeld in Groningen.

Vooral de paard kvv. ik wil het graag even proberen ,en niet gelijk 10 kilo bestellen.
Gebruikersavatar
Door Lothlórien
#3278901
Hoi Groningers, ik weet niet of dit topic nog wordt bijgehouden (in het startbericht, bedoel ik), maar ik ben net verhuisd van regio Nijmegen naar Aduard, Groningen.

Toen ons huis te koop stond moest het leeg, leeg, leeg om de verkoop te stimuleren, dus heb ik toen 2 van de 3 vriezers geleegd en weggedaan, en een paar maanden KVV gegeven omdat ik dan steeds kleine hoeveelheden kon halen.
Nu na de verhuizing zal ik weer wat barf gaan toevoegen aan het dieet, maar omdat mijn kleine hondjes samen maar 300 gram per dag eten ga ik geen grote hoeveelheden meer bestellen. Ik hoop dus met meerdere liefhebbers hier af en toe wat barfonderdelen te kunnen delen.
Door Envie
#3310889
Hallo Groningen, even en vraagje. Wie weet er adressen nabij groningen-centrum waar je kvv kan kopen. Mijn dochter krijgt binnenkort twee katties en wil met kvv beginnen. Moet ze op de fiets kunnen halen. Alvast bedankt !!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3337432
Envie schreef:Hallo Groningen, even en vraagje. Wie weet er adressen nabij groningen-centrum waar je kvv kan kopen. Mijn dochter krijgt binnenkort twee katties en wil met kvv beginnen. Moet ze op de fiets kunnen halen. Alvast bedankt !!
Niet heel uitgebreid assortiment maar welkoop en tuinland aan de peizerweg hebben wel wat soorten kvv. Uitgebreider assortiment heeft otter diercompleet in leek wat ze wellicht met de bus kan doen? Zit niet heel ver van de bushalte aan de rijksweg nabij a7.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door