Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door luuntje
#3074399
Ik ben vanaf volgende week nieuw spiervlees nodig.
Heeft er iemand in omgeving pekela winschoten mooie stukken spiervlees in de aanbieding?

Edit: geen zwanenvlees, dat is inmiddels al gevonden.
Laatst gewijzigd door luuntje op di 17 feb 2015, 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door lianneke
#3083054
Zijn er liefhebbers omgeving Wildervank die gebruik willen maken van het geitentopic op 18 april?
Ik wil wel naar Veenoord rijden, tegen geringe brandstofvergoeding. Heb geen vriesruimte voor opslag.
Afhalen in Wildervank.
Afhalen Veenoord is alleen bij voldoende belangstelling.
Gebruikersavatar
Door luuntje
#3089277
Wij rijden 4 april richting hoogeveen, bestellen kan tot 25 maart. Is er iemand die mee wil bestellen? Ik vraag een kleine brandstof vergoeding
Laatst gewijzigd door luuntje op zo 22 mar 2015, 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ilona81
#3089687
luuntje schreef: Wij rijden 4 april richting hoogeveen, bestellen kan tot 25 maart. Is er iemand die mee wil bestellen? Ik vraag een kleine brandstof vergoeding
Welke bestelling is dat? Ik kan het zo niet vinden! ;-)
Gebruikersavatar
Door d&h
#3166682
Goedenavond,

Ik ben nieuw hier.
Gaarne zal ik op de hoogte willen blijven van groep bestellingen.
Ik zoek nog mensen om samen mee te bestellen, ivm weining opslag en hoge vervoerskosten of hoge afname voor gratis bezorgen. KVV is de hoofdmaaltijd bij de hondjes, enkel/compleet
- Smuldier
- Degomeat
- Lotgering (hoge bezorgkosten)

Ik ken nog geen andere leverancier die relatief goedkoop maar goed kwaliteit leveren dan deze beiden.
Daarnaast koop ik :
- gedroogde kauwsnacks
- kippenek

Ik heb geen auto, maar kan vervoer regelen.
Locatie Gemeente Slochteren/ Groningen Stad en omgeving / Assen Centrum en omgeving

Ik woon in Harkstede
Bedankt!

Mvg DH
Door lianneke
#3167236
Antonia schreef: Ik heb op dit moment weer een levering biologische kipkarkassen.
Ik heb nog kip genoeg maar er liggen wel twee zakjes pens voor jou bij Ciska. ;)
Gebruikersavatar
Door Ruby/Billy
#3168727
d&h schreef: Goedenavond,

Ik ben nieuw hier.
Gaarne zal ik op de hoogte willen blijven van groep bestellingen.
Ik zoek nog mensen om samen mee te bestellen, ivm weining opslag en hoge vervoerskosten of hoge afname voor gratis bezorgen. KVV is de hoofdmaaltijd bij de hondjes, enkel/compleet
- Smuldier
- Degomeat
- Lotgering (hoge bezorgkosten)
Bestel jij je lotgering bij de website.

In Wildervank zit ook een verkooppunt, waar een buurvrouw altijd besteld.

Billy eet alleen maar carnibest en carnis
Gebruikersavatar
Door d&h
#3168737
Dag,

Lotgering had ik ver in het verleden besteld. De bezorgkosten van 14euro vind ik net wat te duur.
Bestellen in Wildervank heb ik nog niet gedaan.
Gebruikersavatar
Door kyradiesel
#3169021
Hallo.

Ik woon sinds kort in Winschoten, en vraag me af of er iemand in Winschoten is waar ik voor een leuk prijsje vlees/pens/pezen kan kopen om te drogen voor mijn hondjes.
Is hier ook een slachthuis die kleine hoeveelheden verkoopt?
Gebruikersavatar
Door mariekes_katten
#3201326
Hoi hoi,

hebben jullie interesse in producten uit dit topic: div vlees afhalen elke vrijdag inTolbert (sorry, krijg hem niet gelinkt, maar hij staat ook bij vraag en aanbod BARF).

Ik wil zelf binnenkort (eind maart) graag kippennekjes en ander klein spul halen voor mijn beginnende BARF-katjes.
Als er meer geïnteresseerden zijn - die gast levert veeeeel meer dan alleen pluimvee-onderdelen) - kan ik met mijn auto best een rondje door de provincie rijden tegen brandstofvergoeding. :drive1:
Laat maar weten :)
Gebruikersavatar
Door Jura&Mahru
#3201344
mariekes_katten schreef:Hoi hoi,

hebben jullie interesse in producten uit dit topic: div vlees afhalen elke vrijdag inTolbert (sorry, krijg hem niet gelinkt, maar hij staat ook bij vraag en aanbod BARF).

Ik wil zelf binnenkort (eind maart) graag kippennekjes en ander klein spul halen voor mijn beginnende BARF-katjes.
Als er meer geïnteresseerden zijn - die gast levert veeeeel meer dan alleen pluimvee-onderdelen) - kan ik met mijn auto best een rondje door de provincie rijden tegen brandstofvergoeding. :drive1:
Laat maar weten :)
Op zich wel maar het zijn voor mij echt te grote hoeveelheden helaas. Zou graag paardenvlees willen bijvoorbeeld maar dan maar 5kg. Niet zo handig denk ik.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door