Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Kerettilainen
#2682424
Gegroet mede Groningers ;D
Ik ben opzoek naar beginners botten/karkassen en orgaan vlees van verschillende dieren, weten jullie misschien waar ik hier aan kan komen?
(mensen die ook bezorgen als je voor minder dan 100 euro bestelt of mensen om samen mee te bestellen)

Mits het met het openbaar vervoer bereikbaar is kan ik dingen ophalen.
Tot nog toe kan ik alleen komen aan kippenvlees, orgaan en nek, runderorgaan en vlees, eendennek en vlees, ree vlees, poon en lamsvlees en organen.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2687125
Geen ervaring met beginnersbotten/karkassen.

Wel werd ik vandaag helemaal vrolijk toen ik bij de biologische slager (de groene weg, groningen stad) was want ze hadden in de vriezer gemalen kip staan :) En voor een fatsoenlijke prijs van 1,70 voor 400 gram. Helaas had ik geen koeltas bij me en moest ik nog langs de supermarkt dus morgen maar even terug om wat kip te halen (Dinky onze poes wordt altijd helemaal gek in de kop als ze het ruikt ;) ) en kan ik gelijk nog even het maandpakket voor ons zelf bekijken ;)
Door Enelya
#2701951
Mijn krielkipje is vanmorgen gepakt door een roofvogel.. Ik wil hem zelf niet geven maar heeft iemand er belang bij? Het is in Nieuw Scheemda.
Laatst gewijzigd door Enelya op ma 24 jun 2013, 08:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lida. S
#2707141
Ik  heb het volgende in de aanbieding:
hertlong 2,30 per kg
patrijskarkas 2,25 per kg
ganskarkas 1,50 per kg
eendkarkas (wild) 1,75 per kg
duifkarkas 1,75 per kg
fazantenpoten 2,50 per kg
hertensnippers 3,50 per kg
hele patrijs 3,00 per kg
gemengd hert/haasvlies 2,60 per kg
eendennek (wild) 2,50 per kg
Alles verpakt per ca 5 kg
Duif is verpakt per 2,5 kg.

Ophalen op afspraak in Nieuw Scheemda.
Lida
Door Sno
#2713367
Hoi allemaal. vRaag: is er iemand uit deze groep die vlees heeft besteld voor de levering van spynxlover 1e zaterdag van augustus (apeldoorn en ook onze bestelling mee zou willen nemen richting groningen?
Door fem.
#2726187
Vraagje beste mensen: het heeft niks met voer te maken;
Wie kan mij aub redden uit nood:
-ik zoek op korte termijn oppas voor mijn 6 hondjes (maltezers, 4 van 6 maandjes en 2 volwassen)
mijn oppas heeft de mogelijkheid om op te passen moeten annuleren
ik heb dit niet verwacht en heb niet meer te besteden dan een bescheiden bedrag van 200 (als er meer nullen achter kon, dan had ik dit aangeboden  :'()
ik moet naar fam. waar honden niet mee mogen (berlijn)
kennissen zitten of vol of hebben niks met honden (of dieren in het algemeen)
pensionen zijn niet te betalen, (letterlijk, niet dat ik een optie heb)
Is een van jullie een honden liefhebber en heeft  begrip en kan steunen dan graag.
De volwassen moeten worden uitgelaten, maar de pups kunnen desnoods hun behoeften doen in de tuin/ hondentoilet etc  als zij maar speel ruimte krijgen.
In ieder geval bedankt voor het lezen..
:(
Door Larkin
#2726970
fem. schreef: sorry oops wel zo handig he:
31-juli- 13 augustus

sorry
Dat is wel erg kort dag...en 6 is wel erg veel ook al zijn ze klein...Ik heb helaas al een logee voor de komende 2 week
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door