Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Zyra
#3139442
Ondanks dat ik nog KVV voer wil ik me graag aanmelden voor de bestelgroep. Hoe het precies werkt weet ik nog niet, maar dat zal zich vanzelf wel wijzen neem ik aan.

Ik woon in Dinteloord (vlakbij Bergen op Zoom en Roosendaal maar ook Rotterdam is relatief dichtbij) en gebruik nu vooral barf producten om te proberen rauw te voeren maar ook om te drogen in mijn nieuwe voedseldroger. Ik ben van plan om 1 of 2 dagen in de week Barf te gaan voeren, en wie weet loopt dit wel uit tot 7 dagen per week ;)
Door orinake
#3139465
Zyra schreef: Ondanks dat ik nog KVV voer wil ik me graag aanmelden voor de bestelgroep. Hoe het precies werkt weet ik nog niet, maar dat zal zich vanzelf wel wijzen neem ik aan.

Ik woon in Dinteloord (vlakbij Bergen op Zoom en Roosendaal maar ook Rotterdam is relatief dichtbij) en gebruik nu vooral barf producten om te proberen rauw te voeren maar ook om te drogen in mijn nieuwe voedseldroger. Ik ben van plan om 1 of 2 dagen in de week Barf te gaan voeren, en wie weet loopt dit wel uit tot 7 dagen per week ;)
Zyra, Doranto regelt af en toe eend hier. Als ik die moment ook wat kan gebruiken durven we de lijntjes combineren :) Misschien handig om te weten :)
Gebruikersavatar
Door Lou & Joy
#3150739
Vraagje! Wordt er weleens bij iemand SW geleverd in de buurt van Den Bosch of Oss? Helaas heb ik niet veel ruimte dat ik dat zelf kan organiseren. Zie sowieso niet veel lijntjes in deze omgeving....
Door renate1985
#3150792
Ik bestel weleens bij sw samen met nog iemand.
We hebben toevallig gisteren een levering gehad en kan nu weer tot begin komend jaar vooruit.
Daar heb je niks aan vrees ik.

Woon in rijen ( tussen Breda en Tilburg ).
Gebruikersavatar
Door Lou & Joy
#3150889
renate1985 schreef: Ik bestel weleens bij sw samen met nog iemand.
We hebben toevallig gisteren een levering gehad en kan nu weer tot begin komend jaar vooruit.
Daar heb je niks aan vrees ik.

Woon in rijen ( tussen Breda en Tilburg ).
Bedankt Renate, zou misschien een keer kunnen aangezien ik in Breda werk. Plaats jij het hier als je eens weer besteld?

Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk
Door renate1985
#3150924
Normaal niet eigenlijk omdat we met 2en vaak aan het benodigde bedrag komen.
Maar ik denk dat ik het volgend jaar hier wel neerzet anders heb ik steeds voor een half jaar aan barf liggen voor 3 honden  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Lou & Joy
#3151310
renate1985 schreef: Normaal niet eigenlijk omdat we met 2en vaak aan het benodigde bedrag komen.
Maar ik denk dat ik het volgend jaar hier wel neerzet anders heb ik steeds voor een half jaar aan barf liggen voor 3 honden :biggrin2:
Ok ik hou het in de gaten, bedankt!! Heb net een kist gekocht ipv tafelmodel. Dus kan dan ook wat meer kwijt :-)
Door Suzanne
#3154894
Ik heb besteld in dit topic:

http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,130132.0.html

Als je wilt mag je het bij mij in Kaatsheuvel laten komen om vervoerskosten uit te sparen; moet je het wel hier komen ophalen ;-)
Ik neem het aan, bewaar het koel, desnoods in de tuin en ik hou het uit de zon enzo, maar ik kan het niet in de vriezer voor je bewaren; het moet dus wel dezelfde dag worden opgehaald.

Als iemand evt kipkarkas met mij wil delen mag dat!

Suzanne
Door Suzanne
#3160448
Mocht iemand in de buurt van Kaatsheuvel/waalwijk/tilburg of in de omgeving boxtel/eindhoven in dit topic meebestellen zou ik graag willen overleggen of ik 1-2 kg van iets van je mag overnemen. Ik kan zeker geen grote hoeveelheiden kwijt maar de producten van Nadia zijn altijd wel leuk en fijn ;-)

http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,130316.0.html

Het is voor mij een extraatje (eh.. voor de honden) dus ga je vooral niet in 100 bochten wringen om mij van dienst te zijn; dan komt het een andere keer wel weer.

Suzanne
Door Suzanne
#3164988
Ik heb in dit topic besteld http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,130464.0.html

Het wordt als het meezit in Kaatsheuvel gebracht.
Je mag het probleemloos bij mij laten bezorgen maar je moet het wel "snel" op komen halen. Ik kan het een paar uur wel in de tuin zetten of juist binnen ;-) maar ik heb geen, echt geen vriezerruimte beschikbaar.

*edit: deze route wordt naar het er nu naar uitziet de 21e november gereden

Suzanne
Laatst gewijzigd door Suzanne op vr 30 okt 2015, 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door