Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Rinka
#3103510
Hallo allemaal,
Ik wil me graag aansluiten. Ben me nog aan het oriënteren op kvv en barf. Mocht al een keer meeprofiteren van de bestelling van een andere gebruiker en dat is goed bevallen.
Heb 2 Duitse Pinschers en ben daarnaast gastouder voor een hulphond. Ik woon in Nieuwkuijk (tussen Drunen en Vlijmen, regio Den Bosch).
Gebruikersavatar
Door Diana02
#3107247
hoi allemaal,
ik ben hier  nieuw ;) maar wil me graag aansluiten bij deze groep, ik woon in prinsenbeek (dat ligt tussen breda en etten-leur en zevenbergen is ook niet zo heel ver van mij vandaan)
ik heb 1 hond (ODH)
Ik moet nog een beetje uitvissen hoe die lijntjes allemaal werken ;) zelf kan ik niet echt aan vlees ofzo komen maar wil (soms) wel graag meedoen met wat er aangeboden wordt.
Groetjes Diana
Door CarolienPaco
#3109131
Ik wil ook wel in het rijtje 'Breda'! Ik woon in het centrum van de stad en doe graag mee met KVV-lijntjes :) Ik heb een grote Goldendoodle (golden retriever x poedel) die voor mij werkt als geleidehond (en die vlees eet, uiteraard :) )
Door -sanne
#3109548
CarolienPaco schreef: Ik wil ook wel in het rijtje 'Breda'! Ik woon in het centrum van de stad en doe graag mee met KVV-lijntjes :) Ik heb een grote Goldendoodle (golden retriever x poedel) die voor mij werkt als geleidehond (en die vlees eet, uiteraard :) )
:offtopic2: Heb je je doodle van Ingrid?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door