Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door BusKay
#2870062
C@rine schreef: Welkom! En het topic is bijgewerkt.
THHHNNNXXX en we hopen op veeeeuuuulll en gooeeiiieeekkkaaauuuupppeee vvvllllleeeesssiiieeess !!! :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door bloempje38
#2877813
Hallo, ik ben Miranda en heb 2 jack russeltjes.
Ben pas begonnen met ze gedroogde snacks te geven en bevalt heel goed. heb het nu nog gehouden bij kippennekken,- maagjes en kippenhartjes hartjes en kipfilet.
Ik woon in Tilburg, kan alleen door lichamelijke klachten niet ver om spullen te halen. Wat ik zou willen proberen te drogen, is o.a. runderoren
Gebruikersavatar
Door doranto
#2877821
:hi:

In principe is denk ik alles wel te drogen, als het niet te dik is.
Runderoren heb ik al vaker voorbij zien komen hier op het forum. Gewoon eens een berichtje in zo'n topic plaatsen, of er een lijntje richting Tilburg komt zou ik zeggen.  ;)
Duurt kippennekken niet heel lang eer het droog is? Of verdeel je het van tevoren in stukjes?
Gebruikersavatar
Door Laura534
#2878360
Ik meld me ook even op deze verzamel topic.
Ik ben Laura en woon in Oss maar ben ook regelmatig in den Bosch. Heb niet zo'n grote vriezer omdat ik nog nieuw ben in het vers vlees maar er komt nog een grotere vriezer als mijn hond het goed blijft doen ook vers.
Gebruikersavatar
Door Laura534
#2882696
Hoi allemaal, ik heb een vraagje. Is er een adres in Brabant  waar je zelf spullen kan bestellen  en afhalen? Ik heb nog niet een grote vriezer en dacht dan kan ik kleinere  partijen zelf ergens ophalen.
Door zwabber
#2884536
Hoihoi.
Ik ben Saskia en mijn hond  eet vnl kvv.
Maar sinds gisteren heb ik een grotere vriezer, dus ik wil wat meer barf bij gaan geven.
Dus vandaar dat ik me hier ook meld.
Gebruikersavatar
Door doranto
#2884586
zwabber schreef: Hoihoi.
Ik ben Saskia en mijn hond eet vnl kvv.
Maar sinds gisteren heb ik een grotere vriezer, dus ik wil wat meer barf bij gaan geven.
Dus vandaar dat ik me hier ook meld.
Welkom hier :)
Wel nog even je woonplaats vermelden, zodat C@rine je op de lijst kan zetten ;)
Laatst gewijzigd door doranto op ma 03 mar 2014, 08:42, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door