Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

#2161387
haba schreef: ik heb een paar prijzen doorgekregen:runderhart doos van 10 kilo:15 euro
runderpens doos van 10 kilo: 13 euro
kalfssnippers komen op 4 euro,vind ik te duur, krijg nog de prijzen van rundersnippers,en van luchtpijp met een gedeelte vlees eraan, dit lijkt me het meest interessant
als er animo voor is, moet ik eerst nog toestemming krijgen van een moderator om het hier aan te bieden
hart is een mooie prijs. Maar ik koop hele pens bij een boer die zelf slacht. En dan betaal ik eens stuk minder.

Ben benieuwd naar de rundersnippers. ik had eens een keer snippers, prachtig! was ook puur voor rundgehakt te maken. voor €2,25 de kg. kijk dat zou een mooie prijs zijn. Als het 90/10 snippers zijn.
#2161512
ik heb over de prijs gebeld, en hij vertelde dat de pens goedkoper kan,maar dan wordt hij  in zijn  geheel in een doos gedaan , dus niet in kleine stukken gesneden.
de kalfsnippers voor 4 euro is al een scherpe prijs volgens hem.
goedkopere rundersnippers zijn er ook,zgn. bloedvlees, mager rundvlees met wat bloedresten ertussen.
de prijs voor dit en de luchtpijp met vlees, wist hij niet , dat moet ik weer aan een ander persoon vragen ::)
#2173287
Doranto schreef: Zondag rij ik naar Arjan in Zoetermeer voor haaskarkas en naar Sarah5. Moet ik voor iemand nog iets mee brengen?
Ik zou wel graag 2 dozen haaskarkas willen.
Moet alleen nog even bij Arjan informeren of hij nog heeft.
Kan jij het eventueel voor me bewaren of heb je geen ruimte?

Groetjes Rian
#2173312
Bewaren gaat (op dit moment) moeilijk. Ik zou nog een 4de vriezer in kunnen schakelen, maar dat doe ik liever alleen als het niet anders kan. Deze vriezer kost ca. 30 cent per dag aan stroomverbruik. Als je dat niet erg vindt en wilt vergoeden, wil ik hem wel voor je aan zetten. Als er meer mensen komen waarvoor ik iets moet bewaren, wordt het natuurlijk voordeliger.
Waar woon je? Ik zag je niet in het rijtje op pag.1 staan. Misschien kom ik op de terugweg wel in de buurt.
Laatst gewijzigd door doranto op wo 23 nov 2011, 12:51, 1 keer totaal gewijzigd.
#2173439
Doranto schreef: Bewaren gaat (op dit moment) moeilijk. Ik zou nog een 4de vriezer in kunnen schakelen, maar dat doe ik liever alleen als het niet anders kan. Deze vriezer kost ca. 30 cent per dag aan stroomverbruik. Als je dat niet erg vindt en wilt vergoeden, wil ik hem wel voor je aan zetten. Als er meer mensen komen waarvoor ik iets moet bewaren, wordt het natuurlijk voordeliger.
Waar woon je? Ik zag je niet in het rijtje op pag.1 staan. Misschien kom ik op de terugweg weg in de buurt.
Wij wonen in Zeeland maar wandelen vrij regelmatig in de drunense duinen.
Hoe laat denk je zondag terug te zijn?
Ik heb Arjan een pb gedaan met de vraag of er nog haas is maar heb nog geen antwoord van hem ontvangen dus het is nog niet zeker .

Groetjes Rian
#2173728
Fynn schreef: Wij wonen in Zeeland maar wandelen vrij regelmatig in de drunense duinen.
Hoe laat denk je zondag terug te zijn?
Ik heb Arjan een pb gedaan met de vraag of er nog haas is maar heb nog geen antwoord van hem ontvangen dus het is nog niet zeker .

Groetjes Rian
Ik denk rond een uur of 5.
#2174443
Fynn schreef: Ik heb nog niets teruggehoord van Arjan dus weet nog niet of het doorgaat.

Groetjes Rian
Hoi Rian,
Ik heb Arjan inmiddels gevraagd of ik het een weekje op kan schuiven. Dan zou ik gelijk bij Sarah voor Job wat mee kunnen brengen. Dus kleine kans dat het zondag 4 dec. wordt i.p.v. zondag a.s. Zo gauw ik van Arjan iets hoor, laat ik het weten. Komt het voor jou een weekje later uit?
groetjes Hedwich
#2174579
Het opschuiven naar zondag 4 december is helaas niet gelukt, omdat Arjan dan geen afspraak kan maken.
Ik hou het dus op a.s. zondag. Laat maar weten of ik wat mee moet brengen, van Sarah of van Arjan. Ik ben waarschijnlijk rond 5 uur weer thuis.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door