Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door PLientje
#2391652
Ik wil eind augustus/begin september richting Job rijden om wat dingetjes voor mezelf op te halen. Zijn er nog mensen die wat willen bestellen? Dan zou ik het mee kunnen nemen richting EHV.
Door madeleine
#2391898
Ik wil wellicht wel mee bestellen maar dan zou ik het zelf wel kunnen ophalen. Het is van mij uit maar ffkes rijden vandaar en dan hou jij de ruimte over voor de mensen uit de regio eindhoven  ;)
Door MJoze
#2391944
Voor mij geldt hetzelfde als voor Madeleine: wil waarschijnlijk wel wat meebestellen maar kan het zelf wel ophalen (of gezellig met Madeleine meerijden  ;)

Groetjes, MJ
Gebruikersavatar
Door Sweet Dutchess
#2391945
PLientje schreef: Ik wil eind augustus/begin september richting Job rijden om wat dingetjes voor mezelf op te halen. Zijn er nog mensen die wat willen bestellen? Dan zou ik het mee kunnen nemen richting EHV.
hoeveel zou je kunnen vervoeren?
Ik ben zelf ook in overweging om een ritje naar Job te doen.
Hoe meer er mee kan , hoe lager de benzine kosten natuurlijk.
Gebruikersavatar
Door Sweet Dutchess
#2392296
PLientje schreef: Ligt eraan hoe het verpakt zit, vorige keer kon er gemakkelijk 120kg in vanuit Sittard.
Het ligt er denk ik aan hoeveel belangstelling er is om bij job te bestellen.
Wij kunnen zo'n 350kg vervoeren.
Als er meer belangstelling is dan 100kg , kunnen wij beter gaan rijden .
Ik ben inmiddels in contact met job over een eventuele datum voor de regio Eindhoven :)
Door ashley
#2392299
Sweet Dutchess schreef: Het ligt er denk ik aan hoeveel belangstelling er is om bij job te bestellen.
Wij kunnen zo'n 350kg vervoeren.
Als er meer belangstelling is dan 100kg , kunnen wij beter gaan rijden .
Ik ben inmiddels in contact met job over een eventuele datum voor de regio Eindhoven :)
Nu ik in brabant woon (deurne) wil ik ook met deze regio wel mee bestellen. Maar niet heel vaak want die 2 van mij eten maar 100 gram per dag per hond dus das niet zo veel :biggrin2:
Bij Job zou ik ook wel weer wat bestellen maar dat zal niet meer zijn dan 2 a 3 kilo. Eventueel rijden kan ik ook, sinds kort hebben we een extra auto op diesel ;)
Gebruikersavatar
Door Sweet Dutchess
#2392355
Ik heb van Job deze twee datums door gekregen die voor haar uit zouden komen om een bestelling op te halen.

vrijdag 31 Augustus of
eventueel zaterdag 1 September.


Is er belangstelling? Zo ja, om hoeveel kilo zou het dan gaan?
Zelf zou ik denk ik aan de 20 a 25 kilo komen
Laatst gewijzigd door Sweet Dutchess op di 10 jul 2012, 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Door eelke
#2392357
Sweet Dutchess schreef: Ik heb van Job deze twee datums door gekregen die voor haar uit zouden komen om een bestelling op te halen.

vrijdag 31 Augustus of
eventueel zaterdag 1 September.


Is er belangstelling? Zo ja, om hoeveel kilo zou het dan gaan?
Jaaa! Super graag!
Ik moet even in het topic kijken dan, maar toch wel een aantal kilo's hoor...
Door leni
#2392359
Sweet Dutchess schreef: Ik heb van Job deze twee datums door gekregen die voor haar uit zouden komen om een bestelling op te halen.

vrijdag 31 Augustus of
eventueel zaterdag 1 September.


Is er belangstelling? Zo ja, om hoeveel kilo zou het dan gaan?
zeker belangstelling,maar hoeveel weet ik nog niet :-[ Welke datum jullie het beste uitkomt ;)
Gebruikersavatar
Door Sweet Dutchess
#2392362
Omdat Plientje ook kan/wil rijden  kijken we even wat het handigste is.
als we boven de 100 kilo komen gaan wij rijden,tot 100 kilo  rijd Plientje als de datum haar schikt.
Wij kunnen tot max 350kg vervoeren

Beide datums is voor ons oké.
Gebruikersavatar
Door Sweet Dutchess
#2392894
Als de datum voor jullie verder niet uit maakt dan ga ik voor vrijdag 31 augustus.
Ik zal vanavond een topic gaan openen voor de bestellingen aangezien Job graag twee weken van te voren de bestelling wil ontvangen :)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door