Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Ax
#2377666
Hallo,
Volgende week rij ik een klein stukje door Brabant en kan dan Struisvogelvlees meenemen, ik rij via Dordrecht naar St. Philipsland en kom dan langs Zevenbergen-Oudenbosch-Steenbergen, dus als iemand interesse heeft. Het kost 4 euro per kilo en zit verpakt per ca 5 kg. (zie ook mijn andere topic Struivogelvlees en meer)
Door adjanityson
#2384752
Bij de bestelling van Jolanda / Nadia aankomende vrijdag heb ik 5 kilo hertenvlees besteld
Nu ben onlangs pas begonnen met het toevoegen van hert aan het menu en vermoed dat het toch het hertenvlees is waar hij allergisch voor is. Hij kreeg een week later weer last van zijn oren en nu ook ontstoken pootjes.
Helaas heb ik niet de luxe om het vlees op te slaan en als hij klachten vrij is het opnieuw te proberen (heb te weinig vriezer ruimte en doe moet echt gebruikt worden voor vlees waar hij wel tegen kan)
Is er iemand die meebesteld heeft en het met Sweet Duchess mee laat komen naar EIndhoven die interesse heeft mijn 5 kilo over te nemen?
Gebruikersavatar
Door doranto
#2385051
adjanityson schreef:
Bij de bestelling van Jolanda / Nadia aankomende vrijdag heb ik 5 kilo hertenvlees besteld
Nu ben onlangs pas begonnen met het toevoegen van hert aan het menu en vermoed dat het toch het hertenvlees is waar hij allergisch voor is. Hij kreeg een week later weer last van zijn oren en nu ook ontstoken pootjes.
Helaas heb ik niet de luxe om het vlees op te slaan en als hij klachten vrij is het opnieuw te proberen (heb te weinig vriezer ruimte en doe moet echt gebruikt worden voor vlees waar hij wel tegen kan)
Is er iemand die meebesteld heeft en het met Sweet Duchess mee laat komen naar EIndhoven die interesse heeft mijn 5 kilo over te nemen?
Ik wil het wel van je overnemen.
Door Suzanne
#2385057
Ik heb bij Sweet Duchess dingen in "mee-bestelling' die ik begin aug bij haar ga halen. Als zowel de een als de ander het op kan slaan tot die datum kan ik het probleemloos voor Doranto meenemen als zij tot dan wil wachten ;-)

Suzanne
Gebruikersavatar
Door doranto
#2385125
Suzanne schreef: Ik heb bij Sweet Duchess dingen in "mee-bestelling' die ik begin aug bij haar ga halen. Als zowel de een als de ander het op kan slaan tot die datum kan ik het probleemloos voor Doranto meenemen als zij tot dan wil wachten ;-)

Suzanne
Aankomende vrijdag (de 6de) heb ik afgesproken met SD om naar Eindhoven te rijden voor mijn bestelling bij Jolanda. Ik haal daar 35 kilo op (en die 5 van adjanityson dan als het goed is). Tot begin augustus wachten is te lang, want ik heb niet zoveel botwerk meer. Ik denk ook niet dat er iemand zomaar 40 kilo extra op kan slaan. Maar in ieder geval heel aardig aangeboden! :-*
Door adjanityson
#2385147
Oke thnx Doranto! Dan kun jij het van me over nemen
Sweet Duchess neemt het inderdaad mee naar Eindhoven vrijdag de 6e

ik zal Sweet duchtess even inlichten en jou nog ff pb- en over hoe en wat
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door