Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door pike
#3302493
Maxime26 schreef:Jaaaa hoor ik moest al lachen dat ik je naam zag staan, dat is inderdaad toevallig ;D

Wederom bloemetje, bedank voor de reactie haha. Wat vind je van mijn ' kortere' berichten? ;) Het gaat beter.

Nee nog niet naar Tromp geweest! Wel vlakbij! Dan ga ik daar ook eens kijken. En dat zijn dan dieren die ze niet alleen voor hondenconsumptie slachten?

Bordie, die ga ik even opzoeken! Thx.
Weet niet of je er al eens geweest bent, maar ik kwam vroeger regelmatig bij Tromp toen ik nog in Purmerend woonde. Ik mis hem best wel moet ik zeggen. Hij slacht zelf en koopt ook vlees in voor menselijke consumptie. Er ligt niets in de winkel met een sticker dierenvoeding. En voor honden of andere huisdieren wordt al helemaal niets geslacht. ;)
Door trulla
#3313093
Wind regen en lagere temperaturen, kortom heerlijk jaagweertje.
Daarom aangeboden
Ganzen karkassen 0,75 per kilo
Ganzenbouten 2,95 per kilo
Ganzennekken 2,50 per kilo
Ganzennek met kop en kleine nekveertjes er op 1,99 per kilo
Ganzenvoetjes 1,40 per kilo
En langzaam aan ook wat wilde eend producten.
Ganzenvlees prijs op verzoek
Reacties graag via Pb.
Door marit1989
#3315161
Hier iemand nog interesse in wat vlees?

Afhalen in Heemskerk, Noord-Holland. Aangeboden omdat ik alleen nog kvv voer aan mijn honden.
Mijn honden kauwen niet voldoende met barf, daardoor is 1 van mijn honden bijna gestikt.
Sindsdien staan ze weer op kvv. Er is dus niets mis met het vlees...

- 8 a 9 kilo hazenribben, verpakt in zakjes van ongeveer 500 gram
- 5 kilo konijnenkarkassen, verpakt per kilo van Dogmeat
- 2 kwartels zonder veren, verpakt per stuk
- 2 kilo paardensnijsels (spiervlees), verpakt per kilo van Dogmeat
- 3 kilo gemalen runderspiervlees verpakt per kilo van Herbyvers
- 1 kilo hertenspiervlees

Voor meer vragen stuur een pb, het bericht staat ook in Vraag en Aanbod Barf ingredienten en verzamelplaats in het forum, daar staan de prijzen bij.
Gebruikersavatar
Door Does72
#3324949
Ik zou mij graag willen aansluiten bij deze groep. Ik woon ook in Noord Holland en ben benieuwd of er interessante bestel lijntjes deze kant opkomen.
Mijn naam is Bianca en ik heb een boston terriër van bijna 15 maanden. Hij heet Zeno en is de leukste hond die er bestaat (dat zegt natuurlijk iedereen van zijn eigen hond :)).
Hij eet sinds kort weer kvv na een moeizame start als pup met een hardnekkige giardia infectie. Hij is toen ruim een half jaar op brok gezet en nu dus sinds kort weer op kvv. Vanwege haaruitval en een mogelijke allergie zijn wij nu aan het elimineren. Hij krijgt nu alleen paard en als dat goed gaat willen we konijn erbij gaan geven en dan ook deels gaan barfen.
Ik hoop van jullie ervaring te leren en af en toe iets mee te kunnen bestellen wat voor ons te gebruiken is. Hopelijk komen we erachter wat hij wel en niet goed verdraagt en krijgen we dus steeds meer keus in wat we kunnen bestellen.
Gebruikersavatar
Door Does72
#3324970
Estrabam schreef:Welkom in deze groep waarin niet echt heel veel gebeurd, maar wie weet.
Oh jammer dat er niet veel gebeurd in deze groep. Zijn er ook niet af en toe bestel lijntjes?
Door Estrabam
#3324977
Abiri schreef: Oh jammer dat er niet veel gebeurd in deze groep. Zijn er ook niet af en toe bestel lijntjes?
Weinig tot niet eigenlijk.
Ramses heeft wel eens leuke aanbiedingen verder is de Zaanstreek en omgeving haarlem veel georiënteerd op Gunshies in Beverwijk die een uitgebreid assortiment heeft.
En Floris komt zo nu en dan met een rondje Noord Holland.
In Wormerveer en omstreken heeft Bordie nog wel eens leuke spullen
Dan heb ik volgens mij de hoofdaanbieders wel gehad.
Als er aanvulling is gewoon hieronder zetten


Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Does72
#3324981
Estrabam schreef:Weinig tot niet eigenlijk.
Ramses heeft wel eens leuke aanbiedingen verder is de Zaanstreek en omgeving haarlem veel georiënteerd op Gunshies in Beverwijk die een uitgebreid assortiment heeft.
En Floris komt zo nu en dan met een rondje Noord Holland.
In Wormerveer en omstreken heeft Bordie nog wel eens leuke spullen
Dan heb ik volgens mij de hoofdaanbieders wel gehad.
Als er aanvulling is gewoon hieronder zetten


Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Wordt dat dan in deze groep gezet of in een ander topic?
Door Estrabam
#3325008
Abiri schreef:
Wordt dat dan in deze groep gezet of in een ander topic?
Beide dus eigenlijk gewoon een beetje opletten haha

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Does72
#3330975
Ramses1 schreef:Hallo Abiri welkom hier.
Ik lees dit berichtje nu pas...
Waar in Noord Holland woon je? Mag natuurlijk ook via een prive berichtje.
Ik woon in Heerhugowaard.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door