Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door bordie
#3244143
zo he he, ik heb na lange tijd mijn laptop weten aan te slingeren want die was al een tijdje uit.
ik heb hier even bijgewerkt
op mijn telefoon gaat dat niet zo goed
Door marit1989
#3252401
Kan ik er nog bij? Ik woon in Heemskerk en onze hondjes staan nu nog grotendeels op KVV, maar stappen straks deels over naar Barf. Ik heb voorheen altijd snacks gedroogd en wil dat ook weer gaan doen. Dus voor mij is het ook handig te weten waar het meeste in Noord Holland vandaan komt en als er leuke bestellingen zijn doe ik natuurlijk mee.
Door Pluiss
#3253679
marit1989 schreef:Kan ik er nog bij? Ik woon in Heemskerk en onze hondjes staan nu nog grotendeels op KVV, maar stappen straks deels over naar Barf. Ik heb voorheen altijd snacks gedroogd en wil dat ook weer gaan doen. Dus voor mij is het ook handig te weten waar het meeste in Noord Holland vandaan komt en als er leuke bestellingen zijn doe ik natuurlijk mee.
He een mede ezel, ik kom ook uit Heemskerk en voer mijn hond ook KVV. Er volgt op korte termijn een grotere vriezer en hopelijk ook een pupje en dan zullen/willen we deels overgaan op barf.
Gebruikersavatar
Door Ziva
#3254120
Hallo mede Barf-ers.
Mijn naam is Melissa en ik woon net een jaartje Midwoud samen met m'n vriend, 2 kindertjes (4jaar en de ander 5maanden), 2 konijnen, 2 huistijgers (katten) en 2 honden waarvan 1 flinke Amerikaanse stafford van bijna 4jaar en de andere is een Pitbull van net een jaar.
Na een hele lange tijd aan de KVV gezeten te hebben met af en toe een barf dag of hele prooidier dag hebben de hondjes besloten om volledig te gaan barfen.
Na jaren dit forum gevolgd te hebben heb ik mij vandaag toch maar eens aangemeld.
Door bordie
#3254126
Ziva schreef:Hallo mede Barf-ers.
Mijn naam is Melissa en ik woon net een jaartje Midwoud samen met m'n vriend, 2 kindertjes (4jaar en de ander 5maanden), 2 konijnen, 2 huistijgers (katten) en 2 honden waarvan 1 flinke Amerikaanse stafford van bijna 4jaar en de andere is een Pitbull van net een jaar.
Na een hele lange tijd aan de KVV gezeten te hebben met af en toe een barf dag of hele prooidier dag hebben de hondjes besloten om volledig te gaan barfen.
Na jaren dit forum gevolgd te hebben heb ik mij vandaag toch maar eens aangemeld.

Welkom Melissa
#3254140
Ziva schreef:Hallo mede Barf-ers.
Mijn naam is Melissa en ik woon net een jaartje Midwoud samen met m'n vriend, 2 kindertjes (4jaar en de ander 5maanden), 2 konijnen, 2 huistijgers (katten) en 2 honden waarvan 1 flinke Amerikaanse stafford van bijna 4jaar en de andere is een Pitbull van net een jaar.
Na een hele lange tijd aan de KVV gezeten te hebben met af en toe een barf dag of hele prooidier dag hebben de hondjes besloten om volledig te gaan barfen.
Na jaren dit forum gevolgd te hebben heb ik mij vandaag toch maar eens aangemeld.
Welkom, drukke boel bij jullie thuis, maar vast heel gezelligAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
Door Ramses1
#3254165
Ziva schreef:Hallo mede Barf-ers.
Mijn naam is Melissa en ik woon net een jaartje Midwoud samen met m'n vriend, 2 kindertjes (4jaar en de ander 5maanden), 2 konijnen, 2 huistijgers (katten) en 2 honden waarvan 1 flinke Amerikaanse stafford van bijna 4jaar en de andere is een Pitbull van net een jaar.
Na een hele lange tijd aan de KVV gezeten te hebben met af en toe een barf dag of hele prooidier dag hebben de hondjes besloten om volledig te gaan barfen.
Na jaren dit forum gevolgd te hebben heb ik mij vandaag toch maar eens aangemeld.
Hoi, Melissa,

Welkom hier. Midwoud is 10 min bij mij vandaan. Als je iets weten wil of nodig hebt pb maar even.
Gebruikersavatar
Door Tal
#3254366
Hoi, ik zal ons ook hier nog een keer voorstellen. Heb dat off. nog niet gedaan.

Wij hebben 2 honden. 1 van 10 maanden oud. kruising bullmastiff met bordeauxdog, en een pup bullmastiff van 4,5 maand oud. Ze krijgen kvv van verschillende merken, daarbij wat spiervlees van verschillende dieren, verschillende vis, Wat botprodukten, En uiteraard de andere toevoegingen zoals ei, groente, fruit.
Verder hebben we nog duiven die ook elke dag los gaan om te vliegen en een voliere met tropische vogels.

De lijntjes vind ik altijd erg leuk om te lezen en ik heb al begrepen dat als het per 10 kg gaat het echt 10 kg vlees is.
Mijn vraag is dan eigenlijk, hoe krijgt je dat in porties in de vriezer zonder dat het bederft?
De kvv die soms aangeboden wordt staat vaak niet bij welk merk het is, is dat verboden of kun je dat gewoon vragen?

Ik lees met groot plezier op dit forum en leer hier veel.

Groetjes, Chantal

Ps wij wonen in Nederhorst den Berg en ik bestel nu regelmatig bij Natural Paws.
Laatst gewijzigd door Tal op wo 12 okt 2016, 22:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Ziva
#3254379
yara2013 schreef:Welkom, drukke boel bij jullie thuis, maar vast heel gezelligAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
Soms denk ik ook wel eens> Waar zijn we aan begonnen? hahahah
Maar dat is meestal maar een dagje. Meestal wanneer het weer omslaat.
Verder is het hardstikke gezellig ik hoef mij noooit te vervelen :D
Gebruikersavatar
Door Ziva
#3254380
Ramses1 schreef:Hoi, Melissa,

Welkom hier. Midwoud is 10 min bij mij vandaan. Als je iets weten wil of nodig hebt pb maar even.
Bedankt!
Gezellig dichtbij dat had ik niet verwacht. De meeste weten niet eens waar dat kleine Midwoud ligt :D
Fijn om te weten dat ik bij jou eventueel wat vraagjes mag stellen mocht ik die hebben .
Door Lophelia
#3272793
Hoi iedereen!

Ik ben Linda, ik kom uit Duitsland maar sinds januari 2016 woon en werk ik op Texel. Zit er nog iemand op het eiland of ben ik hier alleen?

Ik heb twee katten, Nonna (3 jaar) en Wednesday (1/2 jaar) en beide krijgen barf. Ze vinden bijna alles vlees leuk behalve lam-spiervlees (maar harten en organen van het lam eten ze wel) en haas. Nonna heeft geen tanden meer dus kan zij botten (behalve heel zacht zoals gevierendeelde eendagskuikens) niet kauwen, het is een beetje gecompliceerd, ik moet botten gemalen kopen.


(Omdat ik nog niet zo lang Nederlands leer is mijn Nederlands nog niet zo goed.. Sorry)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door