Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Ramses1
#3199007
Syrae schreef:iemand met een leuk adresje voor zalmkoppen of lijven omgeving Hoorn Enkhuizen Medemblik? Heb nog maar 1 kop liggen dus moet weer aanvullen.
Je kunt ze bij Lotgering in zaandam kopen. Bordie heeft helaas al heel lang geen zalm meer.
Door trulla
#3210007
wat een stilte hier in de Noord Hollandse groep.

Naar aanleiding van mijn bericht kreeg ik een Pb dat mijn voorraadje is verkocht.
Joepie kan ik de vriezer eens lekker uitsoppen.
Laatst gewijzigd door trulla op vr 08 apr 2016, 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door pike
#3210084
trulla schreef:wat een stilte hier in de Noord Hollandse groep.

De konijnen jacht staat hier ook op een laag pitje maar de Ganzenjacht lees schadebestrijding is volop bezig koppen nekken voetjes karkas ets zijn aanwezig maar. Ook zo weer weg.
Konijnenkarkassen zijn nog aanwezig en wordt beperkt aangevuld, maar zal de komende maanden wel weer toenemen.
Ganzen Nekken zijn trouwens geweldig om te drogen.
Ik kan helaas niks meer inslaan in verband met op handen zijnde verhuizing. Zit straks ruim 10 dagen zonder vriezers en ben nu dus blij met elke kilo die ze wegeten ::) Ik kom uiteraard nog wel een keertje afscheid nemen!
Door trulla
#3210245
pike schreef:Ik kan helaas niks meer inslaan in verband met op handen zijnde verhuizing. Zit straks ruim 10 dagen zonder vriezers en ben nu dus blij met elke kilo die ze wegeten ::) Ik kom uiteraard nog wel een keertje afscheid nemen!
Jammer dat je weggaat, ik wens je heel veel geluk in je nieuwe woonplaats.
Door PollekeD
#3212994
Ik wil met mijn bestelling bij Roosj graag oortjes mee bestellen, maar 10 zakjes is me wat veel. Iemand die 5 zakjes over wil nemen en op 3 mei in Hoorn op de ontmoetingsplek komt? Op halen in de Beemster kan ook.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door