Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Gonnie
#3013988
Wendy_Mister_Matai schreef: Hoi Ramses,

Dankjewel :) Ik woon in Amstelveen, dat ligt naast Amsterdam.
Benieuwd naar je vleeslijntje, ik zal mijn ogen open houden :)

Groetjes Wendy
Hoi Wendy,

Gezellig..... Ik woon ook in Amstelveen en heb 2 labrador's Bruut en Storm.
Mocht je dus iets te kort komen in iets...gewoon roepen hoor ;)

Gr. Gonnie
#3013996
Gonnie schreef: Hoi Wendy,

Gezellig..... Ik woon ook in Amstelveen en heb 2 labrador's Bruut en Storm.
Mocht je dus iets te kort komen in iets...gewoon roepen hoor ;)

Gr. Gonnie
Oh wat leuk, en wat handig ;) dankjewel.
Knappe labrador's ook, mooie spiegelvacht :)

Groetjes Wendy
Door sandrra
#3037941
Hoi allemaal ik heb ergens wel gereageerd maar had me vergeten voor te stellen :-[

(Edit: (klikte al op verzenden)

Ik ben Sandra en woon samen met mijn gezin en twee Rhodesian Ridgeback, 1 htk-kat en 3tamme ratjes in Hoorn
Laatst gewijzigd door sandrra op do 11 dec 2014, 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kaatje1964
#3039241
Hoi, Caroba heeft 20% korting (opruiming ivm verhuizing) je moet alleen voor 100 euro bestellen. Nu kan je 1 bestelling verdelen en op verschillende adressen laten bezorgen.
Is er iemand die wil meebestellen omgeving Hoofddorp? Zodat we aan minimaal 100 euro komen.Dan kan het evt ook bij mij opgehaald worden..
Door Roosj
#3039326
Kaatje1964 schreef: Hoi, Caroba heeft 20% korting (opruiming ivm verhuizing) je moet alleen voor 100 euro bestellen. Nu kan je 1 bestelling verdelen en op verschillende adressen laten bezorgen.
Is er iemand die wil meebestellen omgeving Hoofddorp? Zodat we aan minimaal 100 euro komen.Dan kan het evt ook bij mij opgehaald worden..
Hier had ik al een topic over geopend, maar er lijkt bijna geen animo ;)
Door sella
#3039395
Ik voer geen kvv, en ik heb nog 15 kg eendenekken liggen, konijnenspier vindt ik nog steeds te duur, dus nee geen animo om mee te bestellen bij caroba.
Gebruikersavatar
Door brenda532
#3043394
Tamara+Hero schreef: Wij wonen in Opperdoes (naast Medemblik)!
Ik voer voornamelijk BARF, maar omdat mijn mannetje zo kieskeurig is voer ik de meeste organen als kvv.
Daar is ze dan eindelijk!
:hi:
Gebruikersavatar
Door mikai
#3043472
Hoi,

Ik woon in Amsterdam en heb 2 siberische katten en geef ze KVV, ( meeste Darf)
omdat Dima gingivitis stromatitus heeft kauwt hij niet, eendagskuikens speelt hij alleen maar mee.
Ik heb momenteel een kleine vriezer, ben van plan om een grotere te kopen en dan doe ik ook mee met een lijntje.
Gebruikersavatar
Door brenda532
#3043519
mikai schreef: Hoi,

Ik woon in Amsterdam en heb 2 siberische katten en geef ze KVV, ( meeste Darf)
omdat Dima gingivitis stromatitus heeft kauwt hij niet, eendagskuikens speelt hij alleen maar mee.
Ik heb momenteel een kleine vriezer, ben van plan om een grotere te kopen en dan doe ik ook mee met een lijntje.
:hi:
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door