Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door stephaniexs
#2990325
Iemand interesse om 2 zakken a 500gram gedroogde pensstaafjes over te nemen en 3 zakjes a 500gram schapenvet (bevroren). Mag voor 10euro opgehaald worden in Obdam. Groetjes Stephanie
Gebruikersavatar
Door Elena
#2993555
Dag allemaal,

Vol enthousiasme ben ik gaan barfen met mijn twee kittens, maar het kost me te veel tijd met drie jonge kinderen thuis en teveel stress met constant in de gaten houden wie wat eet...
De poesjes zitten nu weer even op brok en als ik mijn vriezer leeg heb, wil ik overgaan op kvv.

Dus ik heb allemaal barf producten in de aanbieding, die voor een zacht prijsje opgehaald mogen worden in Schagen!
Het gaat om:
  • 500g aangebroken zakje lamshartblokjes (caroba) € 1,50
  • 1kg zak eendagskuikens waar er 2 uit zijn gehaald (caroba) € 1,50
  • 2 kwartels zonder veren (caroba) € 2,-
  • 4 bio eendennekken, per 2 geprotioneerd (caroba) € 2,50
  • 2,5kg geportioneerd bio kipkarkas waar er een deel van af is (ik schat 1kg) van af is (caroba) € 3,-
  • 1kg kippennekken per 4 geprotioneerd waar een deel van af is (caroba) € 0,50
  • 1kg bosduifkarkas (degomeat) € 2,-
  • 1kg geportioneerde kalkoenfilet waar er een beetje van af is (degomeat) € 1,-
  • 1kg geportioneerde paardensnijsels waar er een beetje van af is (degomeat) € 1,50
  • 2 konijnenkarkasjes (degomeat) €1,-
  • (850-1000g)1 eendkarkas (degomeat) € 1,-
  • 1kg geprotioneerd kangoeroevlees waar er een beetje van af is (degomeat) € 5,-
  • 1kg geprotioneerd lamsspiervlees eko waar er een beetje van af is (degomeat) € 3,-
  • 1kg geportioneerd geitenspiervlees eko waar er een beetje van af is (degomeat) € 3,-
  • stuk of 5 ratten (oorspronkelijk van degomeat, heb ze overgenomen van iemand voor € 6,-) € 4,-
Al het geportioneerde vlees heb ik als blok een nachtje ontdooid in de koelkast en toen snel en hygiënisch en nog grotendeels bevroren verwerkt.
Door Roosj
#2993748
Wat jammer Elena. Ik herken het wel. Toen ik net begon kwam er flink wat kilo's binnen. Dat was in 1x heel veel werk. Daarna bestelde ik beetje bij beetje bij en dat was veel minder werk. Nu maak ik ook makkelijkere menu's zodat ik niet meer hoef af te wegen.

Nog een tip: geef naast de kvv hele prooidieren zoals kwartels, muizen, ratten, hamsters etc etc. Dat is beter voor de tanden en 1 heel dier is een volledige maaltijd.
Laatst gewijzigd door Roosj op za 20 sep 2014, 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Elena
#2993753
Ja, het was flink werken met al dat vlees! Maar daarnaast is het voor mij nu ook niet te doen om elke keer als ze eten (en dat doen ze vaak als kitten) in de gaten te houden wie wat eet. Dan had de één te witte ontlasting en de ander diarree... Heel vervelend, ook omdat ik er gestresst van werd en daar kan ik helemaal niet tegen :-p
Dus binnenkort maar KVV shoppen ;-)
Gebruikersavatar
Door Elena
#2993755
En dank voor je tip over de hele prooidieren :) Misschien ga ik dat doen als ze buiten komen, want binnen vind ik helemaal niets; ik kan ze daarmee namelijk niet op hun eetplek houden, dus gaat het de hele woonkamer door... :-s
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door