Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door stephaniexs
#2859259
Hoii,

Woon net half jaartje in Obdam (daarvoor Emmen, Drenthe) en vroeg me af of jullie goede adresjes voor mij hebben in de buurt van Obdam.
Ik heb een flatcoated retriever reu van 10jaar en zijn naam is Tysen.
Tysen heeft nogal wat allergieen en ben nu zo ver dat hij de volgende diersoorten kan eten:
rund, lam, paard, geit, konijn, haas en zalm.

Bedankt alvast! Groetjes!
Gebruikersavatar
Door stephaniexs
#2860961
Hoi Babsiej en Boa!

Wat leuk dat jullie ook in Obdam wonen.
Ik voer zelf barf en kvv.
Barf bestel ik bij Degomeat en kvv bij lotgering.
Als jullie een keer samen willen bestellen hoor ik het graag.
Net vorige week mijn bestelling van Degomeat ontvangen en krijg deze week mijn lotgering bestelling dus heb voorlopig even genoeg ;)

Groetjes Stephanie
Gebruikersavatar
Door stephaniexs
#2861124
Je kan t proberen. Heb vandaag telefonisch besteld omdat t via de computer niet lukte. Bel morgen gelijk even. Ik stuur je een pb met mn gegevens. Kunnen we mooi de verzendkosten delen :)
Gebruikersavatar
Door Callen
#2864880
Hallo,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Yvonne en trotse eigenaresse van Callen een border collie van 14 mnd.
Ik woon samen met mijn man en twee kinderen in Hoofddorp en mijn man werkt op Speelboerderij Elsenhove in Amstelveen. We voeren Callen kvv wat we bestellen in Overveen, we drogen zelf snacks en hebben net vers besteld via Breeze. Ik hou de lijntjes Hoofddorp/Nieuw- Vennep en Amstelveen in de gaten. Naast dat het handig is voor bestellingen hoop ik hier ook een hoop kennis op te kunnen doen wat ik weer kan gebruiken in mijn werk als paraveterinair.
Door Roosj
#2864899
Callen schreef: Hallo,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Yvonne en trotse eigenaresse van Callen een border collie van 14 mnd.
Ik woon samen met mijn man en twee kinderen in Hoofddorp en mijn man werkt op Speelboerderij Elsenhove in Amstelveen. We voeren Callen kvv wat we bestellen in Overveen, we drogen zelf snacks en hebben net vers besteld via Breeze. Ik hou de lijntjes Hoofddorp/Nieuw- Vennep en Amstelveen in de gaten. Naast dat het handig is voor bestellingen hoop ik hier ook een hoop kennis op te kunnen doen wat ik weer kan gebruiken in mijn werk als paraveterinair.
Welkom.

Voor Slagerij west is er een lijntje naar Hoofddorp ;)
Door tess06
#2865041
Callen schreef: Hallo,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Yvonne en trotse eigenaresse van Callen een border collie van 14 mnd.
Ik woon samen met mijn man en twee kinderen in Hoofddorp en mijn man werkt op Speelboerderij Elsenhove in Amstelveen. We voeren Callen kvv wat we bestellen in Overveen, we drogen zelf snacks en hebben net vers besteld via Breeze. Ik hou de lijntjes Hoofddorp/Nieuw- Vennep en Amstelveen in de gaten. Naast dat het handig is voor bestellingen hoop ik hier ook een hoop kennis op te kunnen doen wat ik weer kan gebruiken in mijn werk als paraveterinair.
hoi yvonne ,
welkom op barfplaats,
ik bestel idd meestal 1 x per 2 maanden bij degomeat. de volgende x zal wel eind maart zijn.
en ik bestel ook mee met lijntjes die hier in de buurt komen. 22 maart is er een levering van geitjes..


groetjes erma
Door Roosj
#2865176
Mensen kunnen nu ook mee bestellen met Degomeat voor 27 februari (zelfde dag als Slagerij West). Word bij mij afgeleverd. Er is geen minimum order bedrag. Je moet wel online aan Degomeat betalen.

Heb je intresse? Stuur dan een pb voor de groepscode :)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door