Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Starfish
#2678034
Starfish schreef: even een interessepeiling:

in het de Utrecht-groep wordt er gepeild of er interesse is in een bestelling bij versvoer (hondeneten.nl), ik heb een auto(tje) en kan het vanuit Utrecht naar De Rijp meenemen. Dus Als er mensen willen bestellen, laat het even weten.

50 euro is het franco bedrag
intussen staat het bestelbedrag op 31,70, dus we zijn over de helft ..
dus mensen in omgeving purmerend, alkmaar en omstreken als iemand nog iets nodig heeft, kun je nog iets meebestellen
leverdatum tussen nu en twee weken (is de planning)
Gebruikersavatar
Door José S
#2678077
Marjo en Kiba schreef: Haha wat grappig dat ik jou hier ook al vind haha! je bent de 2e al :P Ik snuffel trouwens wel al iets langer rond op bp maar niet zo heel vaak :P Hertenlong is nog onbekend hier :o wil dat wel een keer proberen :biggrin2:
Verse long in de vriezer zal ik misschien nog maar een paar kilo hebben, heb net afgelopen paar dagen weer 2kg gedroogd. Je kan wat van dat gedroogde proberen? Ik heb regelmatig wel dat ik via Lida.S kan meedoen, afhaalplaats in Heemskerk haha!
Komende vrijdag haal ik weer 10kg runderlippen op die ik deel met Aussie Sue, zowieso droog ik daar meteen een paar ladingen van. Kan je ook wat van krijgen om te testen?
Door Marjo en Kiba
#2678137
José S schreef: Verse long in de vriezer zal ik misschien nog maar een paar kilo hebben, heb net afgelopen paar dagen weer 2kg gedroogd. Je kan wat van dat gedroogde proberen? Ik heb regelmatig wel dat ik via Lida.S kan meedoen, afhaalplaats in Heemskerk haha!
Komende vrijdag haal ik weer 10kg runderlippen op die ik deel met Aussie Sue, zowieso droog ik daar meteen een paar ladingen van. Kan je ook wat van krijgen om te testen?
Dat maakt mij niet zoveel uit vers of gedroogd ;) uiteindelijk gaat het toch gedroogd naar kiba ;)
Oh ja dat is goed! Ik was daar al een tijdje benieuwd naar maar vergeet het steeds te bestellen ::)
Door saskia37
#2687516
"nee de route is zoals hier aangegeven. Of er moeten heel veel bestellingen zijn van die kant van het land.. anders is het bijna niet te doen"

Dit heb ik even gekopieerd uit het topic van Sietie, dus als er nu veel bestellingen van onze kant komen misschien dat ze dan wel de route wijzigt, anders is het niet te doen voor haar ;)

Dus bestel maar :D
Door Naomi25
#2692014
Hallo allemaal!

Vorig jaar ben ik begonnen met barfen voor de katten.
De katten aten het goed maar een een gegeven moment door een aantal redenen weer overgegaan op brokken.

Nu eet mijn kat de laatste tijd slecht en is veel aan het klagen.
Dus wil ik weer overgaan op vers, en nu permanent.
Ik wil graag kkv gaan voeren omdat het toch wel een stuk makkelijker is voor 1 kat en ik op een gegeven moment een aversie kreeg voor vlees na al dat hakken en knippen.
Door Starfish
#2692176
welkom Naomi25!

Ik heb ook 1 kat op barf staan. Het bevalt supergoed.
Misschien een tip: Koe eet hier wat de pot schaft, zo niet, dan heeft ie geen honger, maar lekkere trek  ;)

Tja dat hakken en zagen is ook niet meteen mij hobby, maar als het binnenkomt maak ik meteen porties en gaat het de vriezer in. Daarna heb ik er weer even geen omkijken naar.

kvv is een goeie tussenoplossing, hier hebben ze dat in het verleden wel eens gehad. Toen kregen ze carnibest, natuur en vleesmix beviel hier het beste. Het is alleen wat prijziger dan barf. Je hoeft niet te hakken en toe zagen, een worst gaat 2 tot 3 mee. Hier merkte ik, dat als de worst net ontdooit was, het lekkerste was.

Ik heb voor barf gekozen omdat ik zelf wilde bepalen wat mijn kat eet en zelf kan zien wat voor kwaliteit er in z'n voerbakje gaat en waar het vandaan komt. Met kvv moet je erop vertrouwen dat het goede kwaliteit is. Daarbij is barf goedkoper en geheel naar de smaak van je kat samen te stellen.

succes in iedergeval  ;)
Door Wicka
#2693347
saskia37 schreef: "nee de route is zoals hier aangegeven. Of er moeten heel veel bestellingen zijn van die kant van het land.. anders is het bijna niet te doen"

Dit heb ik even gekopieerd uit het topic van Sietie, dus als er nu veel bestellingen van onze kant komen misschien dat ze dan wel de route wijzigt, anders is het niet te doen voor haar ;)

Dus bestel maar :D
Ja, dat was inderdaad mijn vraag aan Sietie. Had wel wat gewild tegen die tijd...
Door Roosj
#2705262
Heeft iemand intresse om wat te bestellen uit dit topic?
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 75.45.html

Ik zou dan graag 1 kilo per product willen overnemen van het volgende:
- hazenoortjes, verpakt in blokken van tussen de 10-13kg (€3,25 per kg)
- hazenlever, verpakt in doosjes van ongeveer 10kg (€3,25 per kg)

- hertenhart, verpakt in doosjes van ongeveer 10kg (€3,25 per kg)
- hertenlever, verpakt in doosjes van ongeveer 10kg (€3,25 per kg)

- guanaco (lama): verpakt in doosjes van ongeveer 10kg (€3,25 per kg)  Deze mag 4 kilo zijn.
Gebruikersavatar
Door José S
#2705707
Roosj schreef: Heeft iemand intresse om wat te bestellen uit dit topic?
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 75.45.html

Ik zou dan graag 1 kilo per product willen overnemen van het volgende:
- hazenoortjes, verpakt in blokken van tussen de 10-13kg (€3,25 per kg)
- hazenlever, verpakt in doosjes van ongeveer 10kg (€3,25 per kg)

- hertenhart, verpakt in doosjes van ongeveer 10kg (€3,25 per kg)
- hertenlever, verpakt in doosjes van ongeveer 10kg (€3,25 per kg)

- guanaco (lama): verpakt in doosjes van ongeveer 10kg (€3,25 per kg) Deze mag 4 kilo zijn.
1kg oortjes, grapjurk... Zo'n blok te lijf is niet grappig haha!
Maar ik heb daar nog zo'n 550 stuks van in de vriezer, had ze per 50 verpakt.
Kan nog wel wat missen.

De Guanaco heb ik wel interesse in om te bestellen en wil dan best delen.
Maar hart en lever heb ik niet nodig, kan je daar niet mee helpen.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door