Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

#2072368
Ik woon Smilde. Ik geef KVV en barf.  Ik heb 3 hovawarts en ben dus heel wat nodig. Misschien kunnen we iets regelen ten aanzien van bestellingen of aanbiedingen op Barfplaats.

Dit doe ik nu ook met Tamar.
Tamar bedankt nog voor het ophalen van de eend.

Sia
#2072409
Behendige hovi's schreef: Ik woon Smilde. Ik geef KVV en barf. Ik heb 3 hovawarts en ben dus heel wat nodig. Misschien kunnen we iets regelen ten aanzien van bestellingen of aanbiedingen op Barfplaats.

Dit doe ik nu ook met Tamar.
Tamar bedankt nog voor het ophalen van de eend.

Sia
Ow dat is fantastisch! Lekker vlakbij. En met mijn Newfoundlander en Cane corso heb ik ook redelijk wat nodig dus perfect natuurlijk als we samen kunnen bestellen. Waar haal of bestel jij doorgaans je spullen?
#2072778
Quibus schreef: Gelukkig maar :D, zeker nu die van mij leeg moeten, haha. Kun je nog es wat vergeten en alsnog ophalen ::)

Overigens zijn er wel meer Barfers in de buurt hoor! Behendige hovies uit Smilde, 4 borders en een cairn uit Assen.
Aanspraak genoeg dus ;)

hier nog iemand ut het mooie drenthe ( assen wel te verstaan) asl we nog even door gaan kunne we een eigen barfplaats starten ;)

volgens mij is quibus de tel kwijt ;D wij hebben 3 borders en een cairn en een sibeer.
Door Tamar
#2073188
Dit doe ik nu ook met Tamar.
Tamar bedankt nog voor het ophalen van de eend.
Graag gedaan hoor ;)

Misschien is het een mogelijkheid om een keer een bestelling te organiseren bij de VSE,Kiezebrink en slagerij West?
Ikzelf heb 4 honden en er eten van de hondenschool 7 honden mee uit mijn vriezers.
Dus ik heb vaak wel ehet een en anders in grootverpakking nodig.
#2073193
Tamar schreef: Graag gedaan hoor ;)

Misschien is het een mogelijkheid om een keer een bestelling te organiseren bij de VSE,Kiezebrink en slagerij West?
Ikzelf heb 4 honden en er eten van de hondenschool 7 honden mee uit mijn vriezers.
Dus ik heb vaak wel ehet een en anders in grootverpakking nodig.
Lijkt me fantastisch :)
#2074351
jara schreef: Begin september is Angelique al van plan een bestelling bij VSE te plaatsen vanuit Emmen... Zie het topic hiervoor
Hm ok. Jammer voor mij dat Emmen zo ver weg is (op de scooter :biggrin2:), maar wellicht dat iemand het dan wel voor mij een stukje mee deze kant op wil nemen.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door