Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door chery
#3088759
Hallo allen,
Ligt dit topic een beetje stil?
Ik zal graag eens wat bestellen, heb er net een pup bij en wil wat barfdagen instellen, maar heb ook kvv nodig.
Ik woon in assen, dus wie besteld er weleens iets en wil dat gezamelijk doen?
Gebruikersavatar
Door chery
#3088808
spikkel schreef: Ik bestel regelmatig bij dogmeat, vandaag net mijn bestelling gekregen. Ook bestel ik af en toe bij Oervoer. Ik woon in Peest.
Is het wat om de volgende wat mee te bestellen? Ik weet niet om de hoeveel tijd je besteld?
Door spikkel
#3088841
Meestal bestel ik elke 5-6 wkn. Binnenkort ga ik wel bestellen bij Oervoer, hier bestel ik altijd hert en ree en kleine bevleesde botjes.
Gebruikersavatar
Door chery
#3088890
spikkel schreef: Meestal bestel ik elke 5-6 wkn. Binnenkort ga ik wel bestellen bij Oervoer, hier bestel ik altijd hert en ree en kleine bevleesde botjes.
Zal je mij willen tippen als je besteld?
Gebruikersavatar
Door kiara
#3095987
ik wil mij ook hier even melden,eigenlijk alleen barfspul,ben pas verhuist van hoofddorp naar drenthe dus adresjes voor barf graag
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3095991
kiara schreef: ik wil mij ook hier even melden,eigenlijk alleen barfspul,ben pas verhuist van hoofddorp naar drenthe dus adresjes voor barf graag
:offtopic2: Waar blijven de foto's van dat barfpaleis in de bossen van je? :D
Gebruikersavatar
Door kiara
#3095993
Lazy Garfield schreef: :offtopic2: Waar blijven de foto's van dat barfpaleis in de bossen van je? :D
ik heb net oproepje geplaatst of iemand kan helpen bij mijn topic krijg het niet voor elkaar :-\
Door Jaela
#3096407
Darp is toch nog een stukje weg van mij ( Hoogeveen ), niet handig denk ik.

Dogmeat is idd Degomeat, zijn voor zichzelf gegaan dus naam moest aangepast.
Door Flatcoat4ever!
#3115794
Wie weet waar in Drenthe ik vette vismix en/of zalmlijven kan kopen, ben op de markt in Assen geweest voor de zalmlijven maar dan gaan ze ze voor me bestellen en moet ik er speciaal weer voor naar toe, dacht bestellen kan ik ook zelf, heb 1x vette vismix van dacht Kiezebrink gehad, beviel goed maar vond t wel prijzig zijn er alternatieven (gewone verse vette vis gaat er hier met erg lang tanden in)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door