Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Marlies
#2066518
Hallo allemaal!

Het is misschien een beetje optimistisch, maar zijn er hier ook mensen uit Bovensmilde die BARFEN met hun hond(en)? Het lijkt me super om iemand in de buurt te hebben om wellicht bestellingen/adresjes/tips mee te kunnen delen. Of eventueel bijvoorbeeld in Smilde of Assen?

Zelf woon ik dus in Bovensmilde en heb twee honden, een Newfoundlander en een Cane Corso. Momenteel voer ik KVV maar ik wil overstappen naar BARF.
Laatst gewijzigd door Marlies op za 25 feb 2012, 20:46, 1 keer totaal gewijzigd.
#2066543
Ik woon 3 kwartier bij jou vandaan in vriescheloo.
Ik heb net gister mijn vriezer weer volgestampt.
Maar als ik weer ga bestellen mag je altijd mee bestellen.
En ook als je iets te kort mag je me pben.
Voorlopig heb ik een volgestampte vriezer en eigenlijk ook ruimte te kort in de vriezer.
Door jara
#2068004
Marlies schreef: Fantastisch, zo bouw ik langzaam nog eens een waar BARF-netwerk op ;)!
Ik ben overigens helemaal fan van je hond, wat een schitterend dier zeg!

Dank je .... en ze is nog lief ook ;) :D

Ik vind die kop van Kaya schitterend !
Laatst gewijzigd door jara op zo 24 jul 2011, 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.
#2068125
jara schreef: Dank je .... en ze is nog lief ook ;) :D
Ja, daar geloof ik helemaal niks van!! BARF honden zijn toch altijd agresief ::)

En thanx, ik werd ook helemaal verliefd op het hoofd van Kaya. Hopelijk wordt het weer binnenkort weer wat beter en kan ik wat mooie foto's van haar maken :)
#2068175
hallo
ik ben rond 16 aug op vakantie bij jullie in de buurt, maar heb helaas weinig vries en koelruimte in de caravan....
kan ik wat overnemen of zoiets bij jullie?? ik zit op een camping in zorgvlied, dat ligt in de buurt van vledder, diever enz.

ik barf en kvv
ik hoor t graag.
groetjes
Door jara
#2068177
bordie schreef: hallo
ik ben rond 16 aug op vakantie bij jullie in de buurt, maar heb helaas weinig vries en koelruimte in de caravan....
kan ik wat overnemen of zoiets bij jullie?? ik zit op een camping in zorgvlied, dat ligt in de buurt van vledder, diever enz.

ik barf en kvv
ik hoor t graag.
groetjes
Ik ben dan zelf op vakantie en niet in de buurt, had anders wel gekund......Herby-vers zit in Wolvega, en daar kun je per kilo kopen, misschien een idee om daar af en toe wat te halen
#2068297
Je mag hier ook best wat in de vriezer leggen hoor. Wij zijn in principe dan gewoon thuis.
Ik ben zelf nog bezig mijn vriezer te vullen met kvv/barf dus wat overnemen wordt waarschijnlijk wel lastig.
#2068488
bordie schreef: hallo
ik ben rond 16 aug op vakantie bij jullie in de buurt, maar heb helaas weinig vries en koelruimte in de caravan....
kan ik wat overnemen of zoiets bij jullie?? ik zit op een camping in zorgvlied, dat ligt in de buurt van vledder, diever enz.

ik barf en kvv
ik hoor t graag.
groetjes
Hier kun je wel wat over nemen ik heb barf en zelf gemalen kvv.
Mijn vriezer puilt helemaal uit want het was echt stampen om alles erin te krijgen.
Dus je kan niet iets zelf meenemen en bij mij in de vriezer leggen maar wat overnemen is geen punt.
Er is hier altijd iemand thuis.
Door Wendi
#2069969
Yo! Borger hier!  :wavetowel2:
En ik rijd regelmatig naar Beilen en richting Hoogersmilde-Drachten.
Heb ook te veel vriezers met te grote voorraad staan, vraag maar aan die d'exelse doezen van Quibus ;D ;D ;D
Laatst gewijzigd door Wendi op wo 27 jul 2011, 00:19, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door