Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Wendi
#2075562
Vind nou juist dat Marlies zo'n leuke Barfers-Drenthe-Verenigt-U had georganiseerd  :biggrin2:

OK, wie heeft veel plek? Voor alle mensen/honden?
Of is het een idee om allemaal van alles mee te nemen en het te doen op de zandafgraving bij Ellertshaar?
Hier kunnen de honden naar hartelust rennen, spelen, zwemmen...en het is daar best een mooi plekje en je kunt er met de auto bij.
Door Marlies
#2075576
Klinkt als een mooie plek! Het is voor mij alleen even zien of ik de honden daar kan krijgen gezien geen auto, maar wellicht anders eventueel een auto huren oid. Hier is een relatief ruime achtertuin, maar als er veel mensen komen + honden wordt het ook al snel wel weer klein denk ik  :biggrin2:

Bij de bachelhuizerplas is eventueel een officiele BBQ plek. Honden mogen daar mee en er is een hondenstrand, maar dan weer een paar honderd meter van de officiele BBQ plek verwijderd.
Door Wendi
#2075597
Bij de zandafgraving is er helemaal niks officieel :biggrin2:
Er is trouwens wel een bushalte, maar vervoer dat zien we dan wel weer te regelen met je scooter hihi  :coolio:

Baggelhuizen is natuurlijk ook prima, dan maken we er toch een picknick van?
BBQ is best ingewikkeld eigenlijk
Door Marlies
#2075765
Wendi schreef: Bij de zandafgraving is er helemaal niks officieel :biggrin2:
Er is trouwens wel een bushalte, maar vervoer dat zien we dan wel weer te regelen met je scooter hihi :coolio:

Baggelhuizen is natuurlijk ook prima, dan maken we er toch een picknick van?
BBQ is best ingewikkeld eigenlijk
Zandafgraving lijkt me ook leuk hoor! En waarschijnlijk minder toeristen dan bij ons hier...
En als er een bushalte is kan ik altijd nog met openbaar vervoer komen! (vergeet altijd een beetje dat dat ook nog een mogelijkheid is na 3 jaar een auto gehad te hebben :biggrin2:)
#2075817
Damesch....dit is wel de verzamelplaats, dus de plaats om samen te bestellen. Wil je iets organiseren anders dan een barfhappenbestelling open dan een topic in de activiteitenplaats. :)

Overigens woon ik ook in Drenthe :)
Door Marlies
#2075957
Angelique schreef: Damesch....dit is wel de verzamelplaats, dus de plaats om samen te bestellen. Wil je iets organiseren anders dan een barfhappenbestelling open dan een topic in de activiteitenplaats. :)

Overigens woon ik ook in Drenthe :)
Je hebt helemaal gelijk hoor, maar in mijn verdediging: Ik had het topic in Barplaats gezet. Hij is door een moderator verplaats naar de verzamelplaats. Misschien handig als het topic weer daarnaartoe terug verplaatst wordt?
#2076321
Marlies schreef: Je hebt helemaal gelijk hoor, maar in mijn verdediging: Ik had het topic in Barplaats gezet. Hij is door een moderator verplaats naar de verzamelplaats. Misschien handig als het topic weer daarnaartoe terug verplaatst wordt?
Het 1ste doel van dit topic was om medebestellers te vinden en daarvoor is de Verzamelplaats de aangewezen plek, wat ook wel gebleken is. In navolging een activiteit organiseren past niet in deze categori en ook niet in de bar. Ik zal straks dit topic opsplitsen, zodat de oorspronkelijke oproep om medebestellers hier blijft staan ed een bbq naar de activiteitenplaats gaat.
#2080824
Envie schreef: Ik woon vlakbij in Makkinga, maar heb geen vriesruimte. Weet wel een adresje in Langedyke, ook vlakbij jouw camping waar carnibest te krijgen is.
Laat maar horen als je hiervoor belangstelling hebt.
hoi
nee sorry carnibest is me ff te duur
maar bedankt voor t aanbod
#2080827
beesteboelmona schreef: Hier kun je wel wat over nemen ik heb barf en zelf gemalen kvv.
Mijn vriezer puilt helemaal uit want het was echt stampen om alles erin te krijgen.
Dus je kan niet iets zelf meenemen en bij mij in de vriezer leggen maar wat overnemen is geen punt.
Er is hier altijd iemand thuis.
je woont toch in zwanenburg...?? of niet.... :-[ ik snap t ff nie sorry
#2081462
Hier nog een bijna drent!! woon zelf bij schoonebeek de grens over in Duitsland, maar mijn vriezer staat bij mn ouders in Eursinge (bij pesse)
Ligt nu vol met Darf, TinLo en eendennekken, maar druk op zoek naar meer barf vleesjes!! Verhuizing is geregeld en internet is weer aangesloten, dus kom maar op met de vervoerslijntjes.... :D
heb zelf een seat inca dus kan ook wel eea meenemen voor anderen...
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door