Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

#2105386
Ik volg het topic ff mee.
Woon zelf sinds een jaar in Zwolle (huur) maar we oriënteren regio Coevorden voor koop.
Geen haast maar wel handig om te weten wat er allemaal mogelijk is  :)

PS: ben al eens bij VSE en Kiezebrink geweest en heb een klein bestelwagentje.
Laatst gewijzigd door Poedelpret op vr 09 sep 2011, 08:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2110003
Ik lees ook mee hier, wat zijn er veel mensen hier in het noorden die vers voeren!

wij wonen net over de grens in Walchum, Duitsland (dichtsbijzijnde plaats in Drenthe is Emmer Compascuum). Sellingen (Gr.) is 10 minuten bij ons vandaan en de dichtsbijzijnde plaats in Nederland.

Ik wilde eerst Lotgering bestellen (had al een topicje geopend daarvoor), maar ivm een eliminatiedieet wat ik onze Parson Russell nu wil / moet gaan geven (hij kan toch niet tegen de glutenvrije Smuldier Compleet) kan dat nu niet, ze hebben bij Lotgering lam of rund 100% en dat heeft hij allebei al ooit gehad. Vanwege de kosten overweeg ik nu om zelf samen te stellen, al ben ik wel echt een vers-vlees-beginner...

Ik zou graag konijn (Lupa?) of eend (VSE?) willen gaan geven als eliminatiedieet. Zijn er hier nog mensen die daar binnenkort wat gaan bestellen en waarmee ik wat mee zou kunnen bestellen?
Bezorgen bij ons in Duitsland wil nog wel eens een probleem zijn, al is het dan echt maar nèt over de grens, zucht... Dus ik ben waarschijnlijk wel afhankelijk van een bezorg-adres in Nederland.  :(

Naast onze Parson Russel Max van 11 hebben we trouwens ook nog herder kruising Hooli van 11 en Mastin Espanol Ozzy van 3, dus behoorlijk wat vlees nodig hier...  ;D
#2110077
Paula1976 schreef: Ik weet nog een leuk huis in Erica!! Erica ligt 7 km van Schoonebeek en Veenoord (in Schoonebeek woont mijn zus, in Veenoord mijn schoonouders!)

http://funda.nl/83522263
Prachtig huis en alles wat ik wil is aanwezig; grote garage, grote badkamer met ligbad apart, moderne keuken, parketvloeren, grote bijkeuken, grote tuin deels bestraat en deels betegeld. Helaas is de prijs net boven budget...
:'(
#2111006
Claudia N schreef: Prachtig huis en alles wat ik wil is aanwezig; grote garage, grote badkamer met ligbad apart, moderne keuken, parketvloeren, grote bijkeuken, grote tuin deels bestraat en deels betegeld. Helaas is de prijs net boven budget...
:'(
Dat is jammer want we willen em graag verkopen!! Zit de prijs erg ver boven je budget?? Mag ook via pb hoor! ;-)
En vanuit de achtertuin zit je binnen 1 minuut in een prachtig wandelgebied!!
Laatst gewijzigd door Paula1976 op vr 16 sep 2011, 16:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Wendi
#2111988
Kim_S schreef: Ik lees ook mee hier, wat zijn er veel mensen hier in het noorden die vers voeren!

wij wonen net over de grens in Walchum, Duitsland (dichtsbijzijnde plaats in Drenthe is Emmer Compascuum). Sellingen (Gr.) is 10 minuten bij ons vandaan en de dichtsbijzijnde plaats in Nederland.

Ik wilde eerst Lotgering bestellen (had al een topicje geopend daarvoor), maar ivm een eliminatiedieet wat ik onze Parson Russell nu wil / moet gaan geven (hij kan toch niet tegen de glutenvrije Smuldier Compleet) kan dat nu niet, ze hebben bij Lotgering lam of rund 100% en dat heeft hij allebei al ooit gehad. Vanwege de kosten overweeg ik nu om zelf samen te stellen, al ben ik wel echt een vers-vlees-beginner...

Ik zou graag konijn (Lupa?) of eend (VSE?) willen gaan geven als eliminatiedieet. Zijn er hier nog mensen die daar binnenkort wat gaan bestellen en waarmee ik wat mee zou kunnen bestellen?
Bezorgen bij ons in Duitsland wil nog wel eens een probleem zijn, al is het dan echt maar nèt over de grens, zucht... Dus ik ben waarschijnlijk wel afhankelijk van een bezorg-adres in Nederland. :(

Naast onze Parson Russel Max van 11 hebben we trouwens ook nog herder kruising Hooli van 11 en Mastin Espanol Ozzy van 3, dus behoorlijk wat vlees nodig hier... ;D
Is dat veluws edelhert van Sarah niet iets om mee te elimineren? Het komt volgende week deze kant op! Ze heeft er organen (nier geloof ik) bij en ik zou ook nog wel even voor je kunnen zoeken naar wat orgaan erbij. Heb in elk geval nog reepens en -lever liggen...en als ik me even opsluit in de vriezers vind ik altijd meer dan ik dacht... ;D Wil ook wel wat ree of hertenllong voor je drogen als snack :)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door