Besteltopic Juni: Ree + Hert toegevoegd* diverse KVV, Wild, Gans, Zwaan, Kwartel, Parelhoen, Eend, Kalkoen, Vis etc.

Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Omlaag
Floris24
1-ster

Besteltopic Juni: Ree + Hert toegevoegd* diverse KVV, Wild, Gans, Zwaan, Kwartel, Parelhoen, Eend, Kalkoen, Vis etc.

Berichtdoor Floris24 » Do 23 Mei 2019, 15:27

Voor juni alvast een nieuw besteltopic.
De bestelling wordt weer aan huis bezorgd, met vaste vervoerskosten van €3,00. Alles wordt diepgevroren bezorgd.

Aanbiedingen juni:
Hele kwartels panklaar (zonder veren en orgaan)
Heel kippetje (poussin) per stuk vacuüm verpakt
Runderluchtpijp om zelf te drogen
Kalkoen dijenvlees

Nieuw toegevoegd aan de bestellijst:
Hertenvlees per 1 kilo
Reeribben
Zwanenvlees
Ganzenbouten (beperkt)
Hele kwartels panklaar
Lamsribben
Lamsluchtpijpjes met vlees

Planning:
1 juni: Noord-Holland, Zuid-Holland, omgeving Bergen op Zoom en bij interesse Zeeland.
6 juni: Antwerpen, West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen, omgeving Brussel en Zeeland.
7 juni: Friesland, Groningen, Drenthe, omgeving Steenwijk, Emmeloord, Zwolle en Den Helder.
14 juni: Noord-Holland, Zuid-Holland, omgeving Bergen op Zoom en bij interesse Zeeland.
15 juni: Gelderland en Overijssel.
21 juni: Noord-Brabant, Utrecht en Flevoland.
22 juni: Limburg + België (Belgisch Limburg en Luik).
28 juni: Friesland, Groningen, Drenthe, omgeving Steenwijk, Emmeloord, Zwolle en Den Helder.
29 juni: Noord-Holland, Zuid-Holland, omgeving Bergen op Zoom en bij interesse Zeeland.

Vakantieperiode:
15-7 tot en met 3-8.
Voor en na de vakantieperiode zullen extra ritjes ingepland worden.

De link naar het online bestelformulier:

http://www.florisvlees.nl

Groetjes
Laatst gewijzigd door Floris24 op Wo 29 Mei 2019, 20:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Floris24
1-ster

Re: Besteltopic Juni: Ree + Hert toegevoegd* diverse KVV, Wild, Gans, Zwaan, Kwartel, Parelhoen, Eend, Kalkoen, Vis etc.

Berichtdoor Floris24 » Wo 29 Mei 2019, 14:27

Hertenvlees per 1 kilo en zachte reeribbetjes zijn toegevoegd aan de bestellijst :)

Beperkte hoeveelheid beschikbaar.

Groetjes
Floris24
1-ster

Re: Besteltopic Juni: Ree + Hert toegevoegd* diverse KVV, Wild, Gans, Zwaan, Kwartel, Parelhoen, Eend, Kalkoen, Vis etc.

Berichtdoor Floris24 » Do 30 Mei 2019, 13:32

Er is nog 1 pakket van 10 kilo hertenvlees beschikbaar gekomen voor €4,35 per kilo.

Groetjes
Inge en Bono
5-sterren

Berichtdoor Inge en Bono » Do 30 Mei 2019, 15:53

Floris24 schreef:Er is nog 1 pakket van 10 kilo hertenvlees beschikbaar gekomen voor €4,35 per kilo.

Groetjes

Wil je die voor mij apart leggen, dan ga ik nú de rest bestellen :D
Floris24
1-ster

Berichtdoor Floris24 » Do 30 Mei 2019, 15:56

Inge en Bono schreef:Wil je die voor mij apart leggen, dan ga ik nú de rest bestellen :D

Is goed! Zou je het pakket hertenvlees in de notitie kunnen vermelden? Dan staat het er gelijk bij :)

Groetjes
Inge en Bono
5-sterren

Berichtdoor Inge en Bono » Do 30 Mei 2019, 16:14

Floris24 schreef:
Is goed! Zou je het pakket hertenvlees in de notitie kunnen vermelden? Dan staat het er gelijk bij :)

Groetjes

Done :D dank je wel!
Groetjes
kakocavi
5-sterren

Berichtdoor kakocavi » Wo 12 Jun 2019, 18:20

Ik heb zojuist nog wat kilo's besteld, ganzenvlees en kvv uit eigen lijn. Kan dit zaterdag nog worden geleverd?
Floris24
1-ster

Berichtdoor Floris24 » Do 13 Jun 2019, 09:18

kakocavi schreef:Ik heb zojuist nog wat kilo's besteld, ganzenvlees en kvv uit eigen lijn. Kan dit zaterdag nog worden geleverd?

Ik heb een e-mail gestuurd.

Groetjes

Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”