Nieuw op barfplaats, op zoek naar adressen voor producten in omgeving Utrecht

Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht
rosannefleur
1-ster

Nieuw op barfplaats, op zoek naar adressen voor producten in omgeving Utrecht

Berichtdoor rosannefleur » Do 13 Sep 2018, 12:29

Hoi!

Foss (mijn hond) en ik zijn nieuw hier op barfplaats. Ondanks het feit dat Foss pas 10 maanden is, hebben we er al een hele reeks dierenartsbezoeken en diëten op zitten. Nadat ik eindelijk wél goed ben geholpen door Erwin van Gijtenbeek en mijn hond eindelijk weer wil eten (hij weigerde 4 maanden om te eten), staat hij momenteel op gekookt spiervlees + gekookt orgaanvlees + enkele supplementen. Op aanraden van Erwin blijf ik even bij het spiervlees en orgaanvlees wat ik langzaamaan steeds rauwer zal gaan voeren, en zal ik over een aantal maanden pas weer vleesbot in zijn dieet introduceren (calcium e.d. zal hij tot die tijd dmv supplementen krijgen).

Nu vind ik het aanbod op internet qua barfproducten eigenlijk een beetje schaars. Er zijn wel webshops maar die hebben lang niet altijd evenveel aanbod of wat ze aanbieden op voorraad. Ik ben dus benieuwd of er hier mensen zijn die in omgeving Utrecht bijvoorbeeld slagers weten die barfproducten verkopen, waar ik dus voornamelijk orgaan- en spiervlees zou kunnen kopen (en in de toekomst ook eventueel vleesbot).

Foss en ik horen het heel graag! :biggrin2:
Bijlagen
KVF_9800.jpg
Charlie Angel
Moderator

Re: Nieuw op barfplaats, op zoek naar adressen voor producten in omgeving Utrecht

Berichtdoor Charlie Angel » Do 13 Sep 2018, 13:14

Allereerst welkom hier op Barfplaats!

Je zou even kunnen kijken in het a la carte topic bovenaan in deze hoek. Wellicht staat daar iets voor je tussen in jouw provincie.

Verder kan je de topic hier in de gaten houden. Daar zitten er ook tussen die in regio Utrecht komen.
rosannefleur
1-ster

Re: Nieuw op barfplaats, op zoek naar adressen voor producten in omgeving Utrecht

Berichtdoor rosannefleur » Do 13 Sep 2018, 13:29

Dank je voor je reactie! Ik heb daar inderdaad al even rondgeneusd maar ik zie door de bomen het bos niet meer haha, dus ik dacht ik vraag het nog een keertje :)
Khari
4-sterren

Berichtdoor Khari » Za 15 Sep 2018, 11:15

Ik bestel regelmatig maar niet meer zoveel via badplaats, niet altijd haalbaar voor mij om te rijden
rosannefleur
1-ster

Berichtdoor rosannefleur » Zo 16 Sep 2018, 18:46

Khari schreef:Ik bestel regelmatig maar niet meer zoveel via badplaats, niet altijd haalbaar voor mij om te rijden

Waar bestel je dan als ik vragen mag? :)
Khari
4-sterren

Berichtdoor Khari » Ma 17 Sep 2018, 01:13

Op het moment bij Floris en bij natuur en dier.
Als je mee wilt bestellen kan, zal bij natuur en dier weer in oktober worden......
Barfplaats
Gesponsord bericht

Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”